#1 - - louise:

Den ser bäst ur på Taylor! :P

Idag är det träning som vanligt! Själv då? =)

#2 - - joanniis:

jag tycker taylor :P

#3 - - andrea:

sv: jadå :) med dig då?

#4 - - GINA:

vad bra vad bra :) Taaaylor!

#5 - - micaela:

sv: Härligt härligt! Har du gjort idag?<3

#6 - - S O L I N:

Jaså okej. Jo det är fint här, inget jätteskoj har hänt, men det har varit en bra dag. Lite småtrött bara :)



PUSS

#7 - - joanniis:

åhh båda var söta men jag gillade taylor XD

#8 - - Bea*:

Taylor tycker jag :]

#9 - - Elina:

Ok. Härligt :)

Idag har jag bara tagit det lugnt. Burit in lite ved bara. Ska snart lägga mig på soffan igen, är lite trött efter att ha jobbat inatt!

Har du gjort då?

#10 - - Caroline Bernadott:

hehe tack så mkt för din fina kommentar.

jo då allt är toppen e bara lite trött. sjdä?

<3

#11 - - zarah:

okej:) Jag har handlat lite julklappar, ska snart iväg och dansa :)



puss

#12 - - Nikolina:

imorgon är det äntligen fredag

ska in till stan efter skolan

sen får jag se vad jag hittar på

faktist. själv da? kram <3

#13 - - Jack:

Taylor ;D snygg blogg !

haft en bra dag :D ?

#14 - - Sofia:

hehe jodå det gick bra :D

Idag har jag varit och shoppat lite.

Du då?:D

kramar

#15 - - jannica:

Hoppas du får en jättefin kväll:)

#16 - - JESSICA:

Båda =)

#17 - - Angelica:

Skola :) sjdå?



Den var fin på båda tycker jag, men hon till vänster kan matchade resten av outfiten liiite bättre ;)

Kram!

#18 - - Your Dream Closet -,:

Guud jag har jobbat som ett svin idag, 10 timmar. Är helt slut nu så ikväll händer absolut ingenting, sova ;) Har du gjort idag då?

#19 - - ♥JuJu♥:

Absolut Taylor! :)

#20 - - Stephanie:

Tack=)

Hon är 2 år och snart fyra månader=)

Pussa

#21 - - nosh:

Jessica, riktigt snyggt ju!

kram

#22 - - anna:

okej härligt! jadu har varit skola hela dagen lång, riktigt segt! Vad har du hittat på då?:)



taylor bar den bäst tyckter jag;)

#23 - - natta:

hej gumman :)

#24 - - Marie:

Okej, haha va bra!

Det är inte lätt att komma ihåg allt.

Men nu ska jag försöka att inte glömma det, :)



Okej okej, va skönt att hoppa i säng och sova.

Jag är redan trött, haha.

Imorron vet jag inte vad det blir, blir väl först skolan och sen kanske en runda på stan eller så, :)

Vad blir det för dig?

#25 - - Jacqueline:

SV: ja de e super :D hur är det med dig då? :)

#26 - - malin:

japps,har precis kommit hem från yoga =)

#27 - - ANGELICA:

sv: haha okej okej ;p

jo jag mår väl bra. hur mår du själv?

#28 - - Sassy:

taylor, utan tvekan!

#29 - - SANIBO:

den satt bäst på taylor, but I don't know.. haha.

#30 - - cammie:

ingen ..gilla inte kjolen alls. haha

#31 - - Emma Härnqvist:

- Oh de hade varit mysigt med ett bad nu. De får de nog bli senare, eller i morgon.



Va ska du göra ikväll då? Har du blivit mer förkyld eller är de bättre?

Kramar

#32 - - freja <3:

SVAR : Ingen orsak,jo allt är bra med mig :)



Jag tycker att taylor bär den bäst.Haft en bra dag?

KRAMAR :* <3

#33 - - olgaaaa x):

SNYGG BLOGG:D:D

taylor tycker jag:)

kolla gärna in min blogg <3:)

#34 - - Jenny:

aa fast mitt är inte så jätte spännande.. men jag ska skriva det i bloggen strax iaf lite.. allt är inte klart ännu men det blir nog så...hihi

när berättar du då??

puss<3

#35 - - Linnea :>:

Rätt så jämnt denna gång ;)

men jag säger väl Jessica ^^



sv; tack så mkt :)

jorå, allt bra med mig ^^ sjdå?

kram

#36 - - S a r a:

taylor :)

#37 - - Moni:

oj de med kjolarna var svårt o säga båda bar den snyggt, olika stilar. hihi jajamen, chef ledrae absolut något jag vill göra, eller starta eget ;) hänt ikväll?

#38 - - emeli:

bara undra .. jag bor oxå i sthlm, tyresö :)



ungefär det samma. tjejkväll på lördag som jag ser fram emot men annars inget spec. elr JO, paneldiskussion i skolan i morgon. jag ska argumentera FÖR RELIGION, och jag vet inte riktigt hur jag ska komma igång :b

#39 - - Anonym:

vad hittade du då?=)

härligt du!=)



idag har jag varit med min kille och sen har jag jobbat!=)

dudå?

puss

#40 - - tezza:

det var jag som skrev förra inlägget!=)

#41 - - Liene:

sv: Varsågod och skönt att höra att de var så glad igår! Hoppas att du är på bra humör idag med:)



Jessica!

Men tycker att Taylors nedersta del av outfiten under kjolen var snyggast. Hon skulle haft annan kjol och tröja.

#42 - - Ulrika:

kjolen satt mkt bättre på taylor tyckte jag

#43 - - Anniee:

hon till höger;)

men du: hur får du tag i dom bilderna?

Till top