Hur pantad får man vara?

Hur pantad får man vara?

Kollade på aftonbladet.se igårkväll och kom över ett klipp med denna brud.
Hur kan man vara sååå pantad?
Seriöst!
Hon blev, under gårdagens program av Idol, uppdragen upp på scen efter Johan hade uppträtt. 
Eftet en stund hävdar hon att Johan Palmen betydde mer för henne än hennes familj. Att hon inte brydde sig om hur sina föräldrar kände sig efter hennes påstående. 
Visst hon är kär och ung & dum som man brukar säga. Men har det inte gått för långt?

Kanske inget att bry sig över?  Antagligen inte, men jag måste få skriva av mig lite. 

Varför denna hysteri runt denna Johan Palm?
Vi som är en aningen äldre än hans fans kommer nog aldrig förstå.



 

Men ni som har honom som eran idol - Vad gör honom sååå himla bra?


 

#1 - - S O L I N:

Hihi jaså okej. Hmm det blir Suburban Girl som jag aldrig sätt förr, den ser jättebra ut! :)



PUSS!

#2 - - SANIBO:

det där är ju endast sjukt.

jag diggar johan till 1000. men det är ju att gå för långt, man reagerar ju bara inte sådär. jag har aldrig sett ngt liknande. såna där 13:åringar tittar på johan och får en crush, för att han är med i idol. dom tänker inte på det han skapar, musiken alltså. haha, jag blir så less!



sv: ikväll blire bara innekväll =) sj?

#3 - - JOANNA:

jag gillar inte johan palm!

:P

#4 - - Alexandra:

nej inget speciellt :) dudå?

#5 - - spiderchick:

jag fattar inte heller det där... galet

#6 - - ISA - VINN SÖTA LÄPPGLANS!:

sv: Hela dagen idag har vi haft glöggparty hos mina föräldrar:) Jättemysigt!=) Ikväll ska jag ut med några kompisar. Själv då?



KRAM!

#7 - - N E L L I:

Jorra, allt är fine. sj? :)



Mycket faktiskt..

Personligen så tycker & tänker jag såhär: Han är ung precis som jag, han har samma musiksmak som jag..en av hans största drömmar är och bli rockstar som jag..han har den stil jag älskar och dessutom sjunger han bra. ( rösten spricker ibland flr att han är i målbrottet men det kmr ordna sig ) han bryr sig om sina fans han är snäll gullig och jävligt talangfull för att vara en kille och så ung :)





men ja.. alla tycker o tänker olika.. sen har dt med ålderna och göra också ibland vem man gillar o hejar på... Jag tror inte precis att en 50 åring skulle sitta o rösta på johan.. om du fattar vad jag menar om hon inte är släkting eller så..



eller att en 11 åring skulle rösta på en 50 åring .. ja.. hehe :) du fattar nog. :p



puss

#8 - - olgaaaa x):

haha:P

asså den där tjejen e knäpp

hon sa att han betydde mer än hela hennes familj för henne!

asså helt sjukt :o

#9 - - olgaaaa x):

asså -.-

hon e knäpp

hon sa att hon gillade Johan Palm mer än sin familj?! haha.P

#10 - - frida:

jag kan inte heller fatta vrf han var så himla bra . Jag är faktist glad att han åkte ut.

#11 - - Isa:

jag såg oxå det, fy fan asså! jag satt och garvade, fatta pinsamt

#12 - - joanniis:

ingen aning!

#13 - - B L O N D I N A:

hahah hon va pinsam.



sv: ohja! :)

puss

#14 - - Mariah N:

tyckte hon var pinsam.Palm är en helt vanlig människa.

#15 - - Sara:

Jag reagerade också över det där, när hon sa att Johan betyder mer för henne än vad hennes familj gör.. Tänkte hon inte en tanke på vad hennes familj skulle känna när hon vräker ur sig något sånt?

Till top