Hur kunde jag glömma?

Juste! För er som är intresserade så klippte jag mig igår.
Helt spontant & inget betänkligheter här inte. In på Drop In & hamna framför en engelsktalande frisör.
Ja, ni hör ju, det kunde ju ha slutat hur som helst!
Men hon gjorde ett super bra jobb! Den största förändringen som skedde var att jag klippt lugg!

Frisören verkade älska mitt hår. Hela tiden fick jag höra att jag hade det finaste hårfärgen hon hade sätt.
Oja, det är alltid lika roligt att höra det. Good for my ego!
Nej, skämt å sido.


Hoppas ni alla får en bra måndag!

#1 - - Bea:

sv : Imorgon så vet jag inte vad som händer, får se :) sj?

#2 - - Jessica:

Åh reese är så himmla söt :)

#3 - - Antonia:

sv: låter trevligt det :)



det blir bara en massa skola den här veckan, men det är ju så det är :P

händer för dig då?

#4 - - Liene:

sv: Okej:) Jag mår jättebra, utom det att jag vill sova nu.

Ha en fin dag!

#5 - - SABINA:

Gillar GG. Men det går lite för snabbt nu, mycket som händer i serien. I veckan händer ganska mycket i skolan, svenska nationella till exempel och uppsats i filosofi (hate it!). Längtar redan till helgen, själv då?

#6 - - sara:

Sv: Ja, undra om det var fusk eller inte...

ha en bra mån ;)

#7 - - louise:

Inte så mkt skola som vanligt! :/ Jag funderar på att skaffa lugg men jag ska nog tänka lite på de! ;)

#8 - - SARA - MISSCUPCAKE:

sv: jaha! men vad trevligt :)



nu i veckan har jag faktiskt inte så stora planer, min karl jobbar eftermiddag så kommer inte se honom särskilt mycket heller :P

det får bli som det blir helt enkelt :)

skönt faktiskt att för en gångsskull inte ha något planerat :)



själv då, vad händer i veckan? :*

#9 - - Petrich:

hon är så snygg :d

#10 - - veronica:

Kanon kanon! :)

Joerå, jag gillar alla saw filmer så jag tyckte den var ganska bra ;D fast hon som jag gick med tyckte slutet var dåligt dock.. Det kändes som om det ska komma ännu en till, och även om jag gillar filmerna så vill jag inte att de ska göra tusen stycken :b



Men jag tycker att den är se värd! :D

#11 - - Mimmi:

Godmorgon! :)

svar: hehe, det är samma för mig.

Hur har helgen varit?

puss!

#12 - - ' j e a nn y:

sv: men det ska nog gå bra ;)

jag kanske kan hjälpa dig med den sen, när jag fått photoshop.





det är bra med mig :) själv då ?

#13 - - maja:

iveckan? hmm inten aning. Det började bra, med tanke på att klockan är snart 10 och jag börjar tio i nio... min buss går kvart över 8 och innan det ska jag hinna ut med min hund en havl timma, så åker till skolan om en timma... 3 timmar sen typ... haha du då?

#14 - - Melina:

sv:skola och sådant,själv?

#15 - - Sessan:

Härligt att du har bloggat en hel del gumman!! SAKNAT DIG!! Du måste verkligen lägga upp en bild på det nya håret!!



<3<3<3

#16 - - Petrich:

jag kollade inte på ema galan :p

#17 - - Åsa:

LÄS MITT SENASTE INLÄGG, VIKTIGT!

#18 - - angelica:

Härligt :D

I veckan blir det skola :p sjdå?

kram!

#19 - - Ellinor:

Hej! jodå, jag mår bra om man räknar bort örat.

Hur mår du själv? Du har verkligen en fin hårfärg! :)

#20 - - zarah:

okej härligt att höra :)

i veckan ska jag vara i skolan, jobba, gå på gymnasiemässan, fira farfar och umgås med kompisar och pojkvän, och plugga :)

Dudå?

puss

#21 - - Sara.:

jag har praktik på ett stor barns fritids. dom är mellan 10-12 år:) okej. annars ska jag bara plugga o så. själv då?:)

#22 - - Sassy:

Tack!

Åh, du får visa bild på luggen sen!

kram

#23 - - Anonym:

Sv: du har förmodligen rätt :) och i veckan händer det inte mycket, en utbytesstudent att se efter bara!

Sj?

#24 - - e m m a:

- vart i sthlm bor du då?



ja de har gårr jättebra, de har varit mycke så man är rätt trött nu och de känns inte alls som om man har haft helg.

va ska du göra ikväll då?

kram!

#25 - - amanda:

jassåokej :)

inte alls mycket, skola plugga osv. själv? ;p

#26 - - Anonym:

taack:D



vad hittas på idG?

#27 - - Jenny:

Vad kul att klippa sig och förändra frisyren! :)

#28 - - Nina:

roligt, du får visa bild!!! :)

#29 - - Mariah N:

kul med en ny frisyr!

#30 - - Mintra:

Jag gillar hennes frisyr skarpt !

#31 - - Nadja:

Hennes frisyr e ju galen snyggt!

Till top