Helg!

Sorry igen för den taskiga uppdateringen!

Idag har jag nämligen åkt hem till familjen hemma i linköping för att fira min älskade storebror! (och mig)...

Började fint med att tåget var 25 min försenat och jag, förvirrad som jag är blev helt hysterisk och sprang runt som en liten gnu för att hitta till rätt spår osv..

Men men, det gick bra, jag kom fram och fick ge min finfina goodiebag i form av en coop-påse. Pinsamnt, men men han blev glad iaf.

Bjuder även på denna jättegamla bilder på mig som jag hittade på denna data. Snygg va?

Glad Halloween på er!
Har ni haft en bra dag övrigt?
#1 - - Jenny:

haha vad komiskt.. du kommer till linköping samma dag som jag åkte till stockholm =)

#2 - - G:

Hejsan! Om du är intresserad av en ny fräsch och unik vinter design till din blogg, kika på min sida http://babbidesign.blogg.se Välkommen!

#3 - - mimmi:

Bilden var ju söt:*)

#4 - - Sessan:

Fin design du har fått älsk!!! Men du har bloggat jätte mycket ju, har skrivit lite mer i bloggen nu sötnos!!!



<3<3<3<3

Till top