Farsdag

Farsdag.
Älskade den dagen när jag var liten. Planderade en massa, köpte en tårta & fixade hemma. Hans stora leende & uppskattning för det vi gjorde för honom.


Idag är den inte alls lika rofylld.
Har inte gjort något annat än tänkt på honom. Har tänt ett ljus för honom. Tänkt på allt roligt vi hade.  

Älskar dig pappa.
Bättre pappa än dig finns inte. Du lämnade ett stort tomrum efter dig.
Tänker på dig varje dag. 

Jag hoppas att ni firade eran pappa ordentligt idag.
#1 - - sophie:

Jag har ingen far att fira jag heller, känns lite tomt! ;/



hmm i veckan blir det skolan tråkigt nog :P Ska ha nationella prov i svenska :/ blää:P



sjdå?

#2 - - ewezi:

gött :)

nej träna och så :) sj?

#3 - - Anonym:

åh :/

#4 - - C H E R R Y R A I I N:

Najs :) Jga vet inte riktigt faktiskt :) shoppa nya skor och rida har jag tänkt göra iaf ^^ själv?

#5 - - Becca:

jadå,bara fint med mig,själv då?:)

#6 - - Jenny:

åh tack!:) vad händer imorron då?

#7 - - Mariah N:

Ja,det har jag gjort!

#8 - - S:

känner precis som du..

#9 - - Antonia:

:D kul att höra!



haha, det har inte hänt mycket alls, haft en slöhelg med massa OC tittande :D

sj då?

#10 - - ' j e a nn y:

sv: åh, nej jag har tyvärr inte läst min mail, internet har krånglat så jag har inte kollat.





Men det är bra, då lär du dig mer också, men säg till om det är ngt du behöver hjälp med, jag finns här ^^

#11 - - Sara.:

:) Jag ska ha praktik i veckan så de mitt på dagen så man hinner inte så mycket. Så jag har faktiskt inga planer:) själv då?:)

#12 - - Bea:

sv : jodå de e bara fint med mig, lite små trött bara :)

#13 - - Jenny:

Sv: kul att höra! Inte så mycket, ska jobba hela veckan, vad har du för dig:)?

#14 - - Liene:

sv: Okej, skönt:) I veckan kommer jag ha en vanlig vecka. Skola och när jag komemr hem blogg och öva på att sjunga. Kommer du göra nåt kul då?

#15 - - e m m a:

- och du bor?



jo jag har firat min far idag med middag och presenter.



jag har flyttat ja, har åter äntrat mitt flickrum. ska ju börja plugga så småningom så då kändes de bäst. ska sova första natten nu, funderar på vart de två små lurviga katterna har tagit vägen nu..



haft de bra i helgen med din familj? kramar

#16 - - Mela:

Jajjemen allt är bra själv då?

Till top