Ett bra sätt att ladda batterierna inför måndagen.

Dagen går och inget har gått riktigt som man tänkt sig.

Precis, idag har inget riktigt gått som jag har tänkt mig. Ville ta ite bilder på flyttlådorna & saker som ligger hej vilt här hemma. Men hittade inte kameran, självklart!
Har packat massor, men det är fortfarande massor kvar att göra. Det är lite svårt att packa ner allt eftersom man kommer behöva de igen innan flytten.

Har lite blandade känslor inför flytten, kommer sakna den här lägenheten massor. Tro mig, ni som sett lägenheten vet att det är en väldigt fin lägenhet. Perfekt läge, lugnt område & lagom långt bort till Stockholm.
Varför flytta då? Jo, Tony fick en ny tjänst & jag fick ett bättre jobb i Västerås, därför flyttar vi. And there is an other thing and the price was to much to pay.

T
ittade på One Three Hill & Gossip Girl för ett tag sedan. Hur spännande är det inte då?
Tycker det är rätt skönt att man har dom programen på en söndag. Ett bra sätt att ladda batterierna inför morgondagen.
Eller vad tycker ni?


#1 - - Anonym:

Här har de inte hänt nått alls på 100 år känns de som haha, har de hänt nått kul för dig i helgen? :)

#2 - - Linda:

Gossip girl och one tree hill är superbra!

#3 - - Sassy:

Usch, det är så jobbigt att flytta, med all packning och så. Hoppas det går bra för er!

kram

#4 - - mathilda:

jaha okej, nae jag önskar mig saker till rummer, kläder, pengar och så. lite av det gamla vanliga:)

#5 - - matilda:

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

#6 - - S O L I N:

Jo det är fint här, hur mår du själv? =)(L)(L)



PUSSSAR

#7 - - nosh:

idag har jag varit på bio med svärmor och hennes kille, min grabb stannade dock hemma ikväll.

och en del plugg blev det, själv då?

kram!

#8 - - evelina:

sv: tack så mkt :)

jo den har varit bra.

#9 - - Anniee:

Gud vad söt hon e asså!:D

Så fina kläder:)

Sv: jo, allt e bra med mej dd?

#10 - - Johan:

Passar den bilden till den texten? Eller är jag bara dum? :P

#11 - - Jenny:

har ni flyttat helt nu eller?? vad ska du jobba med i västerås då?

allt bra annars?

puss<3

Till top