Drintips!

Blev tipsad om;

Chocklad Martini

Du behöver;
4 cl vodka   
2 cl vit kakaolikör 
Chokladgodis & kakaopulver till garnering
Cocktailglas


Frosta kanten på ett cocktialglas med kakaopulver. Då du tar en citronbit & drar längs kanten.
Lägg gärna en liten snygg chokladgodis i botten av rörglaset tillsammans med is.
Sedna sila upp i det förberedda cocktailglaset. Garnera gärna med en chockladbit.

Har du drinktips som du vill dela med dig av? Kontakta mig med en kommentar.
 Självklart kommer jag att länka din blogg/hemsid i inlägget!

Hoppas ni alla får en underbar fredag!
#1 - - zarah:

tack :)



puss

#2 - - Sessan is bride to be:

Men oj det har jag intehört talas om. Jag älskar martini! NÄr jg och min kompis hade måndagskul... vi åt trerätters och drack skumpa varje måndag i flera flera veckor. En måndag drack vi en hel flaska martini på mindre än två timmar och var hur bakfulla som helst dagen efter! =) Så gott ju...



Ja, hur det känns... sååååå pirrigt! Spricker av längtan! vill vill vill -känsla!! haha



Ha en bra helg nu, gumman =) Kram kram

#3 - - JESSICA:

lät gott =)

#4 - - Angelica:

jorå :D

okej, ska du flytta eller?



Kram!

#5 - - Linnea :>:

Okej, bra det :D

Händer väl inte nå speciellt idag ^^ Mysa framför teven ikväll med ett par vänner och en stooor godisskål ^_^

kram

#6 - - S O L I N:

Tack så mycket sweet! Ja här är det helt okej, själv då? :)



PUSSS

#7 - - Linda:

Sv: Ska inte alls göra mycket ikväll. Bara slappa. Sj då?

#8 - - Carita:

Hihi åh, jag dricker inte alkohol, men nu blev jag sugen på o'boy :P <3

#9 - - JOANNA:

pluggar(!!) nu ska skriva i bloggen strax varför o ikväll blir dte mys:) sj?<3

#10 - - Marie:

Jaa, det är ju det! Det ska bli så skönt! :)



Okej, du ska packa inför flytten alltså?

Läste i ditt inlägg här längre ner, att du ska flytta till Västerås. Va roligt! :)

Jaa, man har mycket mer saker än vad man tror att man har, förstår att det blir jobbigt att packa ner allting. Men samtidigt lite kul också kanske, eller? :)



#11 - - andrea:

sv: jag ska kolla film, käka chips och dricka fanta i min ensamhet :) för/hos dig dÅ? :)

#12 - - olgaaaa x):

hahahhaa :P

jag e 12 XD

hahha stor ålderskillnad XD:P

#13 - - Dress Like a Princess:

Okej! :)

Vad coolt

#14 - - micaela:

sv: Idag har jag varit i skolan, samt tagit hål i öronen :)

Haft en bra dag?<3

#15 - - Millan:

oh vad ska du jobba osm nu ? :)

#16 - - Gabriella:

Hej!

Läs om min dag med Blondinbella :)

Lämna gärna en komentar.

Ha en bra dag



kram =)

#17 - - Sassy:

Mm, chokladdrink låter gott!



Idag ska jag dock dricka glögg:)



kram

Till top