Drinktips!

Här kommer ett tips för er som INTE dricker alkohol!

Virgin Mojito
Du behöver:
3-6 cl saft av pressad lime  
3-5 tsk socker    
1-2 kvistar mynta   
8-10 cl Club Soda och krossad is
Garnering: myntablad, lime

Lägg myntabladen och sockret i ett highballglas. Muddla lite så att myntabladen blir krossade. Tillsätt limejuice och rör om med en rörsked. Fyll glaset med krossad is och toppa med soda. Garnera med myntablad eller lime.

Hoppas ni får en härlig lördag!
#1 - - JESSICA:

tack så mycket :)

#2 - - mathilda:

Gå in på min blogg och svara på dagens fråga:)

Ha en bra kväll!

#3 - - F E B B:

Tack för tipset louise ;)

#4 - - caroline:

ja verkligen!

härligt, jo bara bra med mig :)

#5 - - andrea:

sv: ja verkligen :(

#6 - - zarah:

okej :) Inte så mycket, själv då?



puss

#7 - - Elina:

Det är roligt tycker jag.

Full fart hela tiden. + att de ligger i ett köpcentrum så de blir mycket folk :)



Ok, varför sa du upp dig?

#8 - - Moni:

kanon söt hiihi, joho kanon idag, blir julskyltning sen kanske man får lite julstämning. hehe hänt i helgen annars då? krmaiz

#9 - - Liene:

sv: Ja, jag fick se den nu för henne!:D

Idag ska jag tväta kläde roch städa, dansa och blogga. Vad ska du göra?



Tack för tipset, eftersom jag inte dricker alkahol!

#10 - - Becca:

Hej!Jo,det är bara bra med mig....ska jobba hela dagen ...usch! så vad händer idag då?

#11 - - Jessica:

jag älskar den där drinken, fast med lite alkohol i ;) haha

#12 - - jannica:

jag mår bara fint du då?

#13 - - joanniis:

åhh vad gott det låter :)

#14 - - Vanadesse.:

Va roooligt! När flyttar ni :)?

#15 - - Marie:

Okej okej, spännande!

Låter roligt! :)



Haha, jaa det gör ju det. Alla saker som man inte visste att man hade, och sen när man ska rensa så vill man inte riktigt kasta det som egentligen är onödigt. Därför blir det så himla mycket. ^^

Sen när du flyttar till Västerås måste du åka till Nisses! Det är ett jättestort och bra varuhus!

Var där i helgen, :)



Imorron ska jag gå i skolan, sen vet jag inte vad det blir, vad blir det för din del? :)



#16 - - Emms:

Sv: Eller hur, visst är det sjukt?

Jag mår bra, hur mår du själv?;) <3

#17 - - micaela:

sv: Okidoki :P Hur länge har du packat nu? 8D haha



Hela veckan blir det skola.. Åh. Fan vad det ger mig ångest. VILL-INTE!

d?

#18 - - GINA:

Ikväll tar jag det jätte lugnt, vad hittar du på? :)

#19 - - andrea:

sv: jag kan ju säga att när jag väl somnade fick jag det :b haha, det va en sån typisk tjejnatt att såfort det blev tyst när vi skulle sova så började vi fnissa, hahaha ;)

#20 - - Sessan is bride to be:

Jag är 26!!! Hur gammal är du då?? Gammal och gammal. varför heter det än så??? haha



haft en bra första advent idag?? kram kram

#21 - - Emma Härnqvist:

- Hm nu tror jag att jag har missat något, vart ska du?



Och jo med mig är de bara bra, blev grymt sugen på en mojito nu... MMM. Köpte en silver rum i fredags som jag hade tänkt använda så småningom :)

#22 - - Malin:

Tänkte titta på parlamentet sen gå och lägga mig, har varit trött hela dagen :P

själv då? :D



Puss.

#23 - - evelina:

sv: så bra :)

Haft en bra helg ? :)

#24 - - Anniee:

sv: det e brao:) tck för kommentaren! bra med alkoholfria drinktips!!:D

#25 - - Christina:

Svar: Allt är fint med mig idag :)Själv?

#26 - - Sofia:

ja det var jätteskoj :D

idag har jag bara jobbat, vad har du själv hittat på? :D

Kramar

#27 - - S O L I N:

Hihi tack honey! (L)

Ja sådana finns nu med, tråkigt.



PUSS

#28 - - SANIBO:

sv: thanks!

nejmen, nu har jag missat ngt. vart ska du?

jadu, inte mkt. tagit det lugnt :) du?

#29 - - Spiderchick:

ja ush vad segt det e att packa upp ...=(

Till top