Drinktips!

San Fransissco

Till detta behöver ni:
3 cl vodka   
2 cl bananlikör  
8-10 cl apelsinjuice  
Grenadine
Garnering: apelsin eller ananas, rött cocktailbär
+ highballglas & is


Skaka med is och sila upp i ett highballglas med is. Garnera med apelsin eller ananas och ett rött cocktailbär.

#1 - - Manda <3:

Den är mycket godare utan alkohol ;)

#2 - - Cajsa:

lät och såg got ut.. ska pröva det någon dag! :)



hur är det med dig?

xx Cajsa

#3 - - Mia:

Hej!



jadu, har inte alls gjort mycket är sjuk så jag ligger bara hemma. själv då?

#4 - - felicia:

hejsan, nu är din design klar. Förlåt om du fick vänta men datorn har krånglat en hel del. Hoppas du blev nöjd, och skriv gärna vad du tycker om den. ha de bra!

#5 - - Cajsa:

hehe ja det ska jag verkligen! :)

Jag har bara druckit den färdigblandade som finns att köpa i affärerna.. :P både med och utan sprit.. XD

Ser att du bytt layout på bloggen! :P Snygg! :D

#6 - - Sandra:

mums! längesedan jag drack en san frasisco, typ i turkiet för ett par år sedan med en tjejkompis hehe :)



det blev lite av varje, alltid kul att stå och blanda med tjejkompisar.



Det var min farmor, hon gick bort för cirka två veckor sedan så det var begravning nu i fredags :( jobbigt och sorligt, men det var väldigt fint iaf.



Allt bra med dig?

Puss

#7 - - Petrich:

vad gott!

#8 - - Maja:

oj, har missat att du ändrat design, snyggt! :D

#9 - - [elina]:

Gud så gott det där såg ut :P

#10 - - maria:

hejhej , läs småstadens svar på blondinbella= http://blondinella.devote.se/

#11 - - Karolina:

Ser god ut. Du vet inte hur man gör "sex on the beach"?

Till top