Do you wanna know?

Hej alla sötnosar!
Hoppas att allt ät bra med er?


Idag ska ni veta att det har hänt saker! Hoho, oja det har det verkligen.
Besluts som har fattas & framtida samarbeten. Kan det bli bättre?

Visst, hade till en viss del önskat att det hade kunnat vara annorlunda till en viss del, men jag är glad över de val som vi har gjort idag. Hur bra känns inte det?

Juste, var på IKEA ännu en gång idag med älsklingen!
Köpte hem lite saker som jag inte kan avslöja ännu.
Juste, jag har en hemlighet för er. Do you wanna know?

Vad har ni hittat på idag då sötnosar?


 
#1 - - Stephanie:

Precis, lite väl jobbigt blir det med ändringar hela tiden faktiskt..

Nej, jag gör dom gratis. Det är just därför jag inte ändrar hur många gånger som helst, bland annat.. puss

#2 - - anna:

haha jasså, attans då! men småhundar är så jävla gulliga:D Allt är kanon med mig, blev precis frisk!

hur mår du själv :)

#3 - - Jacqueline:

SV: TACK så mkt :D

#4 - - Sessan:

Jag vill veta sockersöt!! Tell moi right noooooooow :D Wiieee.. Vad är det för framtida sammarbeten baabe? Berätta vad som försigår i ditt liv just nu...



PUSSSSSSSSSSSS

#5 - - JESSICA:

ja det var ett riktigt svårt val :p



Jadu idag har jag pluggat, och sen gjort några ärender med min moster :p dudå :)?

#6 - - sofie:

sv: jag är super allergisk mot gräs. och lite allergisk mot katt. Så de var inte så farligt. fick en remiss till nån provtagning också för att kolla omjag är allergisk mot penicilin.



Aj för urinvägsinfektion. :O hoppas att de inte kommer tillbaka.



jora, deär bra med mig, men är helt slut har precis varit och tränat. hur är det själv ? och vad har du gjort idag?



Hur tycker du att jag ska ha mitt hår ? bilder finns på bloggen. :)

#7 - - Stephanie:

Självklart, hehe=)

Men det kan ta några dagar.. Har gått o blivit sjuk nu o har en annan design jag ska göra klart först bara=) om det är okej?

du kan maila till; [email protected] =) pussa

#8 - - Sofia:

va bra :)

jodå med mig är det bra, förutom ett skadat ben och fot. Klumpig som är trillar man i trappan haha:P

#9 - - Jenny:

hii jag vill veta alla hemlisar ^^

men vad spännande vad är det för beslut som fattats och vad för sammarbeten?

nyfiken i en strut=)

puss<3

#10 - - Becca:

Tack,jag jag gillar dem,så färgglada :)

#11 - - Caroline Bernadott:

Hej där, du hade en riktigt fin blogg!

besök gärna mig med: http://carolinekhamo.blogg.se/



Kommenterna gärna också, det skulle vara skoj !



<3

#12 - - evelina:

sv: Good!

Jo tack det är fint, själv då ? :)

krams

#13 - - Nikolina:

åh va mys! jag älskar ikea :)



hm, idag har jag varit hemma

och en kort stund på stan. pluggat

hela dagen, ska lägga mig strax har

så ont i huvudet. själv da? kram.

#14 - - Alexandra:

vacker bild! =)

#15 - - tezza:

åh mys med ikea! =)

hittade du nått fint då?



jaa, allt är bara fint!=) självdå?

puss!

#16 - - S O L I N:

Skönt att höra! Idag, tråkig dag i skolan med förkylning. Hänt hos dig då söt? =)



PUSSS

#17 - - nosh:

gud vilken fin bild!



Snälla hjälp mig och välja vilken tröja jag ska köpa ifrån monki!

kram!

#18 - - GINA:

jadå, själv? Pusspuss

#19 - - louise:

Jag vill veta vad det är!! :P

Jag sitter i skolan och har reflektionsdag, du själv då?

kram! =)

#20 - - alec:

förstår om du tröttnat på bloggen, jag kan få sådär jag med ibland.. men antingen går det över eller så får man lägga ner sin blogg.. så tänker jag och det går oftast över för mig :)



det är bra med mig, såå nervös hur det är i thailand :S



PUSS ÄLSKADE DU ÄR FINAST

#21 - - Sassy:

Åh, vad är det för beslut och hemlisar du pratar om? Nu blir jag nyfiken!



Åh, tack snälla, du är för söt!



kram

#22 - - Jen:

vilken härlig bild!

#23 - - Amanda:

IKEA är kul :)

#24 - - Vanadesse.:

Nu blev jag nyfiken på vad du menar ^^



ag villoxå till IKEA! Älskar det stället haha. Kan bero på att jag gillar inredning.. men bara kanske ;)

#25 - - L o t t i i i z z:

Min dag har varit bra än så länge :) Ska snart gå o göra mig iordning för jobb! Hoppas att allt e fint med dig? Kramkram!

#26 - - Moni:

så himla skoj med ikea, du hittade inget då eller? ja idag, har itne gått så långt av dagen men hunnit med ganska mycket steg upp tidigt för att dra till skolan för att prata om praktiken hehe hade kört fast sig lite sen städat lite o nu käkar jag,, händer för dig idag då? kramizz sötnöt

Till top