Solen bländar mig..

Idag har man spenderat dagen med Lovisa & Jessie. Söt flickor säger jag bara!

Ikväll blir det utgång med Olle, jenny med flera. Ska bli riktigt skoj. Har inte varit ute på krogen på ett bra tag nu. Imorgon lär det bli plugg för min del. Har redovisning på religionen för våra arbeten som vi har jobbat med ett tag nu. Mitt fördjupnings arbete handlar om abort. Hoppas det blir bra iaf .

På söndag vet jag inte riktigt vad som ska hända. Fortsätta plugga lär det nog bli. Har så hiiiiiiimla mycket kvar på så lite tid. Tror det är 19 dagar kvar som allt ska vara inlämnat och klart.

Stress Delux om du frågar mig! 
Men snart är skiten över och studenten väntar.  

#1 - - MADDE:

Tack för kommenatern :)
Får också panik över allt! Ska bort hela morgondagen så kommer få sitta hela söndagen och bara plugga. PANIK!!

#2 - - josefina:

Tro mig du kommer få mycket vänner men se pp för föföljare för det kommer du åxåoch få hahah

Till top