Det var en gång..

Jaha ni. Nu var det ett tag sen jag blogga, men nu tar jag mig tid för lite update.

Vad har hänt sen sist?
Well, inte så mkt. Var ute och festa i fredags. Ganska kul, träffa ju en hel del nya och bekanta ansikten.
Sen på lördagen firade vi kusin vitamin sin 20-års dag i förskott. Hon fyllde år igår så jag får säga grattis i efterskott!

Annars händer det inte så mkt. Har konstaterat att jag är grymt skoltrött nu. Trodde inte jag kunde bli det. Men titt sa rödluvan!

På torsdag så kommer Tony hit! Ska bli skoj! Riktigt skoj. På fredag så sticker vi till Stockholm så fort vi kan. Ska nämligen kolla på lägenhet! Förhoppningsvis så ska vi hinna mer lite mer saker. En sak måste vi hinna med.






Every since you left me I just can't go on
No I can't even read the news today
Cause everything reminds me of yesterday

Till top