Perspektiv och distans

Idag blir det mys dag för min och Tonys del.
Vi ska ut och äta på resturang, vart vi ska äta är ännu inte bestämt. Sen ska vi gå på bio och kolla på "Jumper". Har velat se den filmen länge och nu är det äntligen dags. Den sägs vara ganska bra enligt några kompisar till mig.

Fick vet att Tonys kompisar ska se den filmen också så man kanske stöter på dom sen. 

Jag har en smula panik över tisdagen nästa vecka. Har nämligen projekt redovisning hela dagen och jag har inte börjat med det än. Men jag ska sitta hela torsdagen med det och fixa min power point som jag ska ha och visa upp. Får jag det gjort så känns nog resten helt okej. 30 min är det tänkt att man ska stå där framme och prata om projektet, jag tror att det ska kunna gå vägen. 

Jag har inte berättat för er att jag har varit i Portugal i tre veckor. Jag gjorde min apu där på en keramik verkstaden, Kaulino, där som gjorde dom mest fantastikska föremål. Den resan var mycket givande rent yrkes mässigt och för självkänslan.
Människorna där är helt fantastiska och, vad kan jag säga? Dom är helt underbara helt enkelt. Jag har mycket att tacka dom för.

För er som har övervägt att göra en liknande resa som jag har gjort kan jag varmt rekomendera. För er som vill komma bort från en gammal omgivning till en ny, få perspektiv och distans på saker och ting.

Nej, nu ska jag börja plocka undan lite innan Tony kommer hem.

Bye
Till top