Victoria Beckham

Tänkte att jag skulle fortsätta med jämförelser på en kändis.
Hur mycket förändras man på 10 år?

Titta man på mig så är nog den största skillnaden att jag är större och att jag är vuxen nu.
Jag var 8 och nu är jag 18 (snart 19 faktiskt)

Jag tänkte att vi skulle kolla lite närmare på: Victoria Beckham!
 

Till att börja med har hon:
Gått ner massor i vikt.
Klippt och färgat håret

Vad jag hört så opererat:
Näsan
Brösten
Hakan
Brösten

Har jag felaktiga uppgifter, säg till mig så ändrar jag!
Men jag kan inte säga att det blev till det bättre. Visst hon är vacker och så men..
Hon ser ut som ett levande skelett.. Att vara smal i all ära, men hon ser osund ut och väldigt plastig.
Men mellan bilderna så ser hon ju mer fräsh ut nu än tidigare. Hon ser ju lite mer.. Piggare ut?


 

#1 - - sandra:

gaanska uppenbart att hon opererat brösten!



sv; well, då får du pallra dig ner tillbiografem :;D

#2 - - sandra:

sv; jaa, eller hur :D

tack så mycket!

#3 - - sandra:

sv; hehe :D

#4 - - naiana:

men hur som helst är hon snygg ändå!

till skillnad från anna anka

#5 - - Mli - Husägare & barnlängtan ♥:

Jag föredrar den nya beckham :)

Till top