Kiwi

Nu är vi hemma!
Det blev inget IKEA idag för oss. Tyvärr..


Men vi träffade Ivan & Markus på stan istället & det fick bli en middag på Donken, lika bra det, har inte fått upp köks sakerna än. Vi hade himla roligt där inne när de satt & snackade minnen. Riktigt länge sedan som jag skrattade så mycket. 

Efter så tog jag & Tony bussen hem och gick till affären för att handla hem lite möjlk & shampoo!


Bilen är på min lilla ögonsten. Kan berätta att jag inte har hittat kamera-sladden än, så det är därför dessa randome bilderna. I hope you guys will understand.

Hoppas ni har haft en härlig kväll!

 
#1 - - andrea:

sv: jodå, det funkar =) mensverk bara, men duvet hur det är :b haha. själv? =)

#2 - - Anonym:

TACKAR, sov så gott-blir tidigt för mig idag.

#3 - - L O O:

mysigt! jag har varit i skolan...

#4 - - Sassy:

Skönt att ta paus från uppackandet och göra nåt kul, det tar ju sån tid att komma i ordning!

#5 - - Malin:

vad härligt=) synd att det inte blev något ikea.

#6 - - Nightfall:

sv: Aw tack söta du ! :*

#7 - - mathilda:

sv: jaha vad kul med ny lägenhet:)

vill också ha egen lägenhet, men jag tror det är lite för tidigt för min än!

#8 - - zandraa:

joo allt är bra sj då? :D

#9 - - anna:

svar: ja sunes jul är helt underbart! :)



ha en bra dag!

#10 - - Emms:

Joodå! Det är väl bra! Förresten söt hund! ;)

#11 - - Majja:

har det, hoppas du får det trevligt framåt oxå :P

#12 - - joss:

söt vovve :D!

ha en bra dag

#13 - - Anonym:

Jag älskar ikea..jag läste snabbt och tyckte det stod ikea tyvärr jag reagerade lite över det mahahaha ikea nörd som jag är

#14 - - L o t t i i i z z:

Tack så mkt snäckan :D Ja, det känns verkligen helt underbart att äntligen vara moster! thihi!



Jodå, förutom att ja har dragit på mig en riktigt tråkig förkylning så är det bra! Sj då stumpan? KRAM!

#15 - - Jessica:

SV: Ja allt ät fint, hur är det med dig?

#16 - - Daniel:

Vilken urgullig ögonsten du har!!

#17 - - emelie:

gud vad söt hund! är de din?kram

#18 - - LIFE BY Marielle:

Synd att det inte blev ikea, det är ju så mysigt!



Jo det är bara bra med mig :) Du har förresten fått en award från mig i bloggen, för att du skriver varierat och för att du är så himla underbar! KRAM

#19 - - Linnea :>:

Vilken sötis!



sv; jo, det är skojsigt ;)



jag mår bara bra, sjdå?



kram

#20 - - Marie:

Okej, det var väl tur det då, :)

Jadå, allt är bara bra med mig!

Med dig också? =)



Puss!

#21 - - Sessan is bride to be:

Var på en födelsedagsfest och folk började plocka fram sina mobiler för att visa sina barn och dte enda jag hade att komma med var vår katt! =)



Allt är fint, mycket stress och jobb i skolan bara, själv då? gör nåt roligt i helgen? Kram

#22 - - N E L L Ili:

Tack gumman! :) hihi.

Söt hund där.



Puss!

#23 - - Nikolina:

va bra! :D åh söt vovve.



nja, inget typ. själv? :)

#24 - - olgaaaa x):

VILKEN SÖT HUND :D:D

själv har jag en labrador retriver( choklad-brun) hos min pappa :)

han heter daggie ,:P hahhaxd

#25 - - Bea*:

sv: Härligt det, Idag har ja inte gjort så mycket, varit i skolan en sväng å gjort prov & sen åkte ja till en kompis å kolla på deras nya lägenhet, sj da?

Till top