Julklapps handel

När man faller, så finns det alltid någon som kan hjälpa dig upp.

Idag ramlade det in ett x-antal mail in, vilket var ren lycka för mig. Berkräftelsen finns ju där ialla fall.Nu gäller det bara att skaffa ett. Men det ligger inte i mina händer nu.
Även när jag fick se lappen med min lön, så lättades en sten från min hals.
Lisa är en riktigt klippa, ger inte upp utan resultat, men samtidigt värnar om sin omgivning.

Idag åkte vi åter igen in till stan för att kolla på julklappar!
Men en smula panik har ju ändå tagit som gro inom mig.
Men, lillebrors julklapp är klar. Lillasysters julklapp är halvklar. De som jag inte har fixat till än är, storebror, mor & Tony. Men Tony & storebror vet jag vad jag ska handla.

Men jag kom även hem med ett par skor som verkligen behövdes. Mina skor som jag hade nu är bara "slit & släng"-skor, skämndes nästan varje gång jag visade mig för allämnheten i de skorna. 






 
#1 - - L o t t i i i z z:

Vad glad jag blir :D thihi! Det är verkligen jätte skoj att du gillar bloggen :) Gillar verkligen din med! Du skriver så otroligt bra inlägg!



Med mig är det bara fint :) Är äntligen ledig för dagen! Så tänkte sticka ut till mamsen och papsen, papsen har ju ledig veckan nu.. så får passa på att hälsa på nu när han är hemma :) Hoppas att du har haft en bra dag snäckan? Är nyfiken på hur dina nya skor ser ut ju :D (sko-galen som man är ;)) haha!



PUSS

#2 - - angelica:

Kul med nya skor :) det är aldrig fel. Men såna "slit-o-släng" skor brukar vara de skönaste ;)

#3 - - JOSEFINE:

sv: hehe tack :) det är bara bra med mig, väldigt trött bara! puss!

#4 - - ANGELICA:

sv: hehe ja :D

okej, fan vadmysigt!

#5 - - erica:

jaa, och idag fyller suzbeht (suzanne) , ska kila upp till dom nu!



Puss!

#6 - - P A U L I N:

Svar: tack, det hoppas jag med :)

jaså, hur gick intervjun då?

med mig är det bara bra, hur är det själv?

#7 - - frida:

fin blogg :)

#8 - - gabban:

ja! vadbra:)

det är bara bra med mig :)

hänt idag då? :) kram

#9 - - Daniel:

En cool parfym eller snygga kalsonger brukar på hem!

#10 - - erica:

Tack så mkt! :D

#11 - - Marie:

Fin bild!



Jaa, det var ju det jag sa!

Bra att den blev bättre, :)



Jaa, jag började ganska tidigt med att köpa mina julklappar faktiskt, så att jag inte skulle behöva stressa.

Okej, men det är ju inte så mycket kvar ändå då, :)

Det är roligt att köpa julklappar! =)



Okej, låter bra det! ?=)



Idag har det bara blivit skolan, sen har jag varit hemma och pluggat, du då? :)



Puss!

#12 - - A M A N D A R O S E N D E:

ja det är jättebra :) med dig då ^^?

#13 - - malin larsson:

sv: ja, men den jag pratade om fanns inte, så jag köpte en annan! (:

#14 - - Jessica:

sv: ja jäätte bra sj då?

#15 - - SANIBO:

sv: ja oja =)

haha jadu, less på att behöva släpa sig upp varje morgon och plugga hela tiden. vill ha lov=)

#16 - - Sofie:

Oh, nu påminde du mig om att jag har julklappar kvar att handla ;D

#17 - - Ebba:

fint!

#18 - - stina:

skoj me nya skor..va blev d för några?

#19 - - Majja:

tsck :) det stämmer, när du faller finns det alltid ngn som hjälper dej upp, gäller bara att hitta dem

#20 - - S O L I N:

Tyvärr var den inte det, gammalt och dåligt :/ Men det finns så många mer att se :)

Ja tack det är toppen, hur är det med dig då?



PUSS

#21 - - yasmine:

jo de e kanon massa shopping o annat skoj idag nu blir de tv hela kvällen krams

#22 - - Sandra:

Snygg tavla!! :)



Tack!

Ja inventering är inget som är speciellt kul, enda positiva är att tiden går snabbt. Faktiskt. Och att man slapp räkna, bara att "blippa" alla steckkoder. Men ändå.. blä! Glad att det är över.



Så kan det nog vara kanske.

Puss

#23 - - JOSEFINE:

god natt :)

#24 - - SARA:

Okej, kul med stan :) Jag har haft körlektion och jobbat idag :) Kram

#25 - - SEX AND THE CITTY:

Svar: Tack! :)

#26 - - F E B B:

udda men fin tavla. Godnatt! :)

#27 - - Malin:

jo det är bara fint med mig=) hur är det själv?

#28 - - Tobias:

ojdå :D va kul ;)

#29 - - Jonna:

Jadå =) du?



Jobbigt med juklappar! :( stressande! PUSS

#30 - - victor:

Hej,Jag skriver om åldrandet, dvs demens etc och vad vi kan göra åt det. Åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag, alldeles i onödan har det visat sig då vi kan utveckla behandlingar för att kunna förhindra ålderdomen.

Läs mer på min blogg http://victorbjoerk.blogg.se :)

#31 - - DENISE DORNELL:

ha en bra dag=)

#32 - - Nina:

tack så mycket sötis! :)



kram.

#33 - - emeli:

jo, det känns härligt! tack för supporten snygging! :D



allt bra annars, hur är det själv? jag måste också komma igång med julklappshandeln snart :b tiden rinner bara iväg!

#34 - - Perfektion by Emma:

- Åh jag vill se bilder på nya lyan!!



Med mig är de bra nu, har varit febrig men i morgon har jag tänkt att arbeta igen. Inte så värst många dagar kvar nu!



Hur har de gått med julklapparna då?

#35 - - linnea:

vad tycker du är årets julklapp ? gå in på min blogg och skriv vad du tycker :)

#36 - - andrea:

sv: tack det känns sjukt gött :D

idag har det bara vart skolan. ska ut o gå sen, och senare blir det träffa massa kompisar. själv? :)

#37 - - Melina:

sv:jagavskyr "baggy-jeans" och tycker därför du ska ha stuprör med klackar,klackar förlänger bena :)

#38 - - Linnea :>:

hehehe, jaa ^^,

jodå, bara bra med mig ^^ sjdå?

kram

#39 - - angelica:

Jag blev påkörd av en stor vagn (minst 500 kg väger den) på ett jobb i somras så jag har fått en muskelskada i axeln. :(



vad blev det för skor du köpte?

kram

#40 - - frida:

nejvars huvudvärk e aldrig kul! :(

Idag har jag varit hemma mest :p inget speciellt tyvärr. själver? :)

#41 - - Sessan:

Snodde ytterligare en bild utav dig tihii.. :)

Jag mår mycket bättre nu gumman, tack för att du aalltid finns vid min sida <3

Till top