Flytta

Hallå alla underbara läsare!

Idag (så som hela helgen) har bestått av packning av saker & kläder som aldrig tycks ta slut!
Har redan ett x-antal svarta säckar fulla med kläder & massor av flyttlådor som står i köket just nu.
Imorgon hämntar vi vår flyttbil också. Ska bli spännande att se hur det går att köra till Västerås med hela lastet. Hoppas att vi får med oss allt på en gång. Vill ju inte behöva köra fler gånger, det är för långt för att kunna göra det.
Jag har berättat att vi flyttar imorgon va?

Ska försöka hitta något att äta också, har inget hemma så det blir väl att gå ner & köpa någon macka eller likande.
Måste ju stänga av kylen & frysen så det hinner att bli klart tills imorgon. 

Annars är det ganska lugnt här hemma. Passar på att använda datan så mycket jag kan nu, innan vi ska packa ner den. 
Kommer bli en lååååång dag imorgon. Massa spring i hissarna & bära på kassar & lådor. Sendan på toppen av det så ska vi köra ca 10 mil för att sedan komma till Västerås. 


Hur är det med er idag? 
Haft en bra måndag?

Puss!

 
#1 - - Bea*:

sv: jotack med mig är det bara fint, sj da?

#2 - - olgaa:D:

aa : det e bra me mig hahha:P

lycka till med flytten!

#3 - - ANGELICA:

sv: åh tack :)

jo mysig var den!

jo jag mår jättebra. med lussekatter och pepparkakor blir allt bra :D med dig då?

#4 - - frida:

Träning annars inget sj?

#5 - - LIFE BY Marielle:

Vad fin design du fått gumman! =)

Jag har haft en bra måndag, bara skola dock nu får det bli att ta det lungt. Själv? KRAM

#6 - - diana:

jag gillar att flytta men det är jobbigt när det blir så stökigt

#7 - - zarah:

a precis:)



puss

#8 - - S O L I N:

Imorgon blir det inte mer än en lång tråkig skoldag och massa plugg. Hos dig då? =)



PUSSAR

#9 - - Becca:

Tack gumman!Har varit i stan och handlat presenter,själv då?:)

#10 - - micaela:

sv: Okej men kul att flytta :)

#11 - - GINA:

jag hoppas verkligen det också, inget speciellt, bara lite tränigar här och var, själv ? :)

#12 - - Stephanie:

Sv; hihi hiuttade självklart massa fint, men inget osm passar min lilla plånbok ;P



pussa!

#13 - - Nikolina:

jaha men oj hur vill du flytta från sthlm

ja som vill bo där :( idag blir det plugg sj? kram

#14 - - Linda:

Drygt att åka 10 mil :P



Sv: Ska träna lite nu och senare ikväll blir det 90210. Ska du göra annars idag då?

#15 - - Mariah N:

Min måndag är lugn,har inte jobbat idag pga förkylning,

#16 - - Liene:

sv: Tack:d Men kanske ska ändra färgen på den gual väggen på ena av bilderna?

Händer inte så mycket här, ska bara ta det lugnt och blogga nu, dricka te och sånt. Julmust med!

Vad händer hos dig?



JObbigt me dflyttning, men sen när man ska inreda allt från nytt kan det cvar riktigt skoj!

Oh, snygg bild:D

#17 - - Lexie:

det är sådär med mig idag... lite småförkyld... hur är det själv? :)

#18 - - Vanadesse.:

Oj då förstår jag att du har massor att hinna med innan jul! För lite inspiration i julkaoset så kan du kika in på Dagens julklappstips. Tipsa mig gärna om saker som du tycker är perfekta julklappar!

#19 - - mathilda:

det är inget bra med mig, är ju sjuk :/

hur är det med dig då?

#20 - - N E L L I:

Yesbox. ;D



jo, han är grym såklart.



Jorra, allt är bra här. Hur är det själv då?



Puss (;

#21 - - Anonym:

Jag har foten i gips och så fort det är borta så ska jag se filmen. Må gott tjejen

#22 - - Ulrika:

men skönt det. Idag blir det lugnt, hade tänkt försöka städa lite hehe.. sjdå?

#23 - - Majja:

underbar bild :D

med mej är det bara bra :)

delta gärna i min frågestund :P

#24 - - Majja:

tack för frågan :D

det är bara bra :)

#25 - - Marie:

Jaa, jag känner allt till Nisses!

Vi upptäckte det en gång när vi skulle åka till Stockholm för några år sedan, så vi var faktiskt där i helgen, :)

Jaa, de har verkligen jättefina saker, och billigt också!

Men tyvärr bor jag inte i Västerås



Okej okej, låter bra :D

Åh nej, haha. Jobbigt att behöva packa ner datan, haha, :)



#26 - - Gabban:

Nej! jag vill jätte gärna se den! Funderar på i veckan:) Har varit så mycket på sistone.



Det är sisådär med mig, är typ sjuk.. Hur är det själv? :)

#27 - - Helena:

Dagen har varit bra, julshoppat klart alla julklappar :)

Mysig blogg föresten :)

#28 - - Maj:

tack så mkt :) va kul å flytta! :)

#29 - - SANIBO:

åh! she's so hot!

#30 - - A M A N D A R O S E N D E:

snygg bild :)

Till top