The Rasmus

För er som känner mig vet att jag har nog världens bredaste musik smak.
I mina tidigare dagar så lyssnade jag mer på Rammstein, The Rasmus,  Papa Roach osv.

När jag lyssnade på en av mina favorit låtar, Tokio Hotel - Spring Nicht, så kunde jag inte släppa att jag har hört introt tidigare, men kunde inte komma på vilken.
Men när jag skulle lyssna på The Rasmus - Not like the other Girls, kom detta klipp upp.




Nej, jag hävdar inte att någon plagierat någon, men likheten mellan dessa intron är ganska lika varandra?

Eller vad tycker ni?
#1 - - Andrea:

Jodå, jag har haft en helbra helg, har mest tagit det lugnt med vänner. Ganska skönt att bara få koppla av ibland :) Hur har din helg varit då?



Puss

#2 - - Nickie:

ooh vad mysigt :D

Inte mkt alls, har städat (a) sen har jag varit hos mormor och morfar och ätit :)

Själv då ? Kram :D

#3 - - Louise:

Okej, vad mysigt:) Idag har jag mest tagit det lugnt. ska hem till min pojkvän ikväll:) dudå?



puss sötnos!

#4 - - Marie:

Tack så mycket! =)

Okej, va roligt!



I veckan ska jag fira jul och ha det mysigt med familjen, och gå på mellandagsrean förstås!

Vad händer själv i veckan? :)



#5 - - Your Dream Closet-,:

ja de är ett skit att dne inte fans i svart ;) visst vitt går väl också bra men till nyår vill man väl helst ha svart på sig, iallafall jag..

#6 - - Linda:

svar: läs på bloggen vettja

#7 - - Helena:

Jag hittade en super fin tunika. Jag får ta och knäppa ett kort och lägga in i bloggen då :)

Min helg har varit bara bra, tagit det lugnt och bakat lite :)

Hur har din helg varit då gumman ? :)



Puss !

#8 - - IZZAH SVARAR:

jo du det e riktiga idioter tyvärr :S



idag har jag inte gjort mycke själv då ?

#9 - - Sandra:

Jo de är ju rätt lika men det är det så många låtar som är nu tycker jag.



Vad mysigt :) Ska också fira med familjen. Aha vad tråkigt..



Det tycker jag du ska göra.



Just nu har jag en paus i pluggandet men sen är tanken att jag ska plugga coaching & sport management eftersom det är sportevenemang jag är intresserad av och har jobbat med.



Puss

#10 - - Liene:

sv: Det är det som är meningen, att det ska värma:)

Men visst, gör lite knäck du med, men det tar att fylla i alla formerna, haha.



Ja introna är skitlika ju:P men även forgotten children med tokio hotel och wake me up when september ends med green day introna är lika.

#11 - - Sandra:

du är utmanad gumman :) puss

Till top