Shopping!

Hej alla underbara läsare!

Idag har varit en jättebra dag! I morse stack Tony till jobbet & jag var hemma & plockade upp lite prylar ifrån lådorna & slängde en maaaaassa sopor! 
Vill ni veta en äcklig sak? Skulle städa lite inne i köket & hittade en gammal pizza kartong, som vi köpte för länge sedan, när jag skulle ta ut kartongen så var den full av mögel! 
Juste, mögel! Fy fan va äckligt det var! 

Efter det ringde Tony & ville att jag skulle möta honom i stan. Så nu har jag äntligen börjat med julklapps shoppingen! Lillebrors & lillasysters julklappar är klara + hazardklapparna. Så nu är det bara storebror & mamma kvar! Undra vad man ska handla till dom?  

Nu har vi i alla fall ätit lövbiff med klyftpotatis & tzatziki! Hur gott som helst!  Nä, nu ska jag fortsätta med att fixa här hemma, vill börja kunna julpynta snart ju!

Är jag den ända personen i hela Sverige som inte har julpyntat hemma ännu?
#1 - - niki:

fin profilbild :)

#2 - - Melinda:

sv: hihi =D jadåå, bara bra faktiskt. trött bara. själv då? :D

#3 - - Anonym:

tack så mycket :) joorå allt bra med mig, hur är det själv?



Puss!

#4 - - Anonym:

Inte jag heller,du är ej ensam :-D

#5 - - Majja:

vad fin din design har blivigt :D

#6 - - Louise:

Jag vet inte om jag är trög eller nått :p men skulle du kunna förklara för mig hur man skriver texten bredvid bilden så som du har gjort här? haha jag har försökt och försökt men inte lyckats :)

Tack på förhand!=)

#7 - - Louise:

tack så jättemycket, nu fattade jag :D

Till top