#1 - - Maj:

Va roligt :) hittade nu något?

jag har också köpt julklappar och sen va jag med en kompis och vi kollade på min kusins lucia tåg :)

#2 - - Rebecca:

Hahaha =)

#3 - - Mimmi:

Det tycker jag att du ska göra! hihi det gick bra:)

Puss

#4 - - Pinsamhetsbloggen:

Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, när du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!

#5 - - johanna:

ahhahah XD roligt

#6 - - A M A N D A R O S E N D E:

tack :) jo det är bra^^ med dig då? :) puss

#7 - - SANIBO:

sv: oh thanks, blir riktigt happy ;)



puss!

#8 - - Becca:

YEAH!Min är Ariel!

#9 - - S O L I N:

Hehe jaså okej. Jag lyssnar just nu på youtube, lite blandade favoriter =)



PUSS!

#10 - - stina:

haha sådär beukar ja å gö på jobbet :P

#11 - - Perfektion by Emma:

- va bra, de kan vara klurigt de där med julklappar men de är de som är de roligaste nästan, ja förutom att göra alla glada, de älskar jag!



åh va spännande, du vet ju att jag brinner för inredning!



hur har din kväll varit då? kramar

#12 - - yasmine:

oki jag softar o ser under filten bara snart sovdags tror jag men inte så trött än krams

#13 - - Neftaly:

jaa:P

joda det är bara bra med mig:P är lite trött.. men men.. Ska nog ta och lägga mig snart:) hur är det själv??

#14 - - Gabban:

Hahah, ofta! x)



sv:

Okej, nja inte så mycket, spelat gitarr :)

själv då gumman?

Puss

#15 - - Carita:

Svar; Aw cutie, tack så übermycket! :* <3

ska du göra nånting mysigt i helgen då? ^^

#16 - - Vanadesse.:

tack söt nu e jag ganska frisk :) ur e lägetmed dig då? gjort nåt kul kanske`?

#17 - - Gurra:

hahaha han får en redig stött hahaha ;d

#18 - - Anonym:

iofs så är han rätt duktig! Undrar om han har något annat att göra på sin fritid ..

#19 - - Majja:

sv: tack :)

köpte den i nogre :)

med mej är det bara bra :P

själv??

#20 - - angelica:

Hoppas du får en fin dag och en trevlig helg.

#21 - - Sandra:

hehe någon har liite mycket fritid.. :P



Det är bara bra med mig, repat mig från ett par dagars fruktansvärd mensvärk och nu är jag back on track :) hur är allt med dig?

Puss

#22 - - HANNA:

vilken tror du vinner idol ikväll?

#23 - - SARA:

Jo tack det är bara bra! :) Själv då? Kram kram

#24 - - Helena:

Sv: Ja det är bara bra de :)

Hur är det med dig då ? :)



Puss!

#25 - - DENISE DORNELL:

jag ska hem till en kompis=) du då?

#26 - - JOSEFINE:

:p

#27 - - Ebba:

coolingen ;)

#28 - - frida:

HAHAHHAHAHAHAH! :p....



Jo de e bra idag :)DEt e ju fredag! själver? :D

#29 - - Your Dream Closet:

Om jag skulle få svara på din fråga som jag själv tycker, så tycker jag absolut att man ska använda så raka jeans som möjligt om man har lite former. Det får dina ben att se slankare och längre ut. Stuprörs jeans fungerar det med, men då kanske du får den där känslan av att låren är för utsmyckade och synliga? Använder man raka jeans (eller andra snygga raka byxor ex. "kavajbyxor") så äggs inte synfältet på just låren.



men sen läste jag i Sofis mode nu för någon vecka sen att man ska använda utsvängda byxor om man har lite midja och kurvor. Det kanske stämmer, men inte tycker jag att benen ser längre ut då.

#30 - - andrea:

sv: jag mår toppen! hur mår du själv? =)

#31 - - Mariah N:

skojigt klipp.

#32 - - Sofie:

hahahhahah :P

#33 - - Melina:

sv:mitt tips är att du går till en jeansbutik med endastjeans.du kan ju tex gå till cheap monday (weekday) och be dem plcka ut ätt storlerk,de ha rju massor av olika kombinationer

#34 - - Marie:

hahaha, vgd?

Till top