IKEA i Västerås

Att flytta & springa ärenden tar verkligen på krafterna!

Kom hem för någon timma sedan från IKEA med älskling & hans mamma. Först var jag & Tony där och plockade på oss det mesta som man kan tänkas behöva.
Senare kom hans mamma och skjusade hem oss med vårat bråte!

Kan säga att det tar riktigt på krafterna att plocka upp alla sakerna, ni ska veta att det var inga små saker som vi handlade.

Innan vi drog till IKEA så tog vi bussen till stan & handlade lite kläder, okej det var bara Tony som handlade.

Men hur har ni haft det idag?
#1 - - malin larsson:

sv: häärligt :)

Vi gick runt och kollade på lite kläder, pratade och fikade (:

har du haft en bra dag? (:

#2 - - Gabban:

nja inte så mycket. var tillbaka i skolan idag. hehe. Sen så har jag haft gitarr, det är roligt:D

själv?

#3 - - Malin:

Jora, det är bara bra :)

själv då?



Puss.

#4 - - Rebecca:

Sv: Japp allt är toppen själv? :)

#5 - - Olivia:

Inget roligt idag.

Kul med IKEA, köpte du något?

#6 - - Carita:

Hihi aw, jag älskar IKEA typ :D <3

#7 - - Maj:

De är bra med mig :) hur är det med dig då?

#8 - - *Mippi*:

åhh jag vill oxå till IKEA =)

#9 - - S O L I N:

Tack så mycket! Ja gör det hihi. Det är fint här tack, själv då? =)



PUSSS!

#10 - - SANIBO:

låter great!

#11 - - SANIBO:

sv: jag vet! blev verkligen in love. nu måste jag bara ha ett par lila byxor, haha.



#12 - - Sofie:

IKEA är kul, men somsagt, man blir trött :)

#13 - - Sandra:

Ikea är bäst! :)



Kan verkligen tänka mig det, tungt och slitsamnt att flytta. Men kul!



Det är bara bra med mig. Lite trött men ska försöka att inte somna för tidigt eftersom jag jobbar natt imorgon.. dudå?

Puss

#14 - - Sofia:

imorgon ska jag bara ta det lugnt. Kan vara skönt det med:D

vad ska du själv hitta på? :D

#15 - - Helena:

Sv: Hehe, ja jag är envis av mig :P

Härligt att allt är bra med dig :)



Idag så har jag inte gjort så mycket, mest varit hemma och tagit det lugnt :)

Har du gjort idag då ?

Puss !

#16 - - mathilda:

min dag har varit bra :D

är frisk nu + att det var kort dag i skolan!

dudå?

Till top