Cinderella

Veckans alkoholfria drinktips, rekomenderas för en fyllefri-kväll eller alla som inte är 18 år ännu eller helt enkelt inte dricker alkohol.

Cinderella

Allt du behäver är;
5-6 cl ananasjuice  
5-6 cl apelsinjuice  
5-6 cl citronjuice (eventuellt sötad) 
Garnering: apelsin, rött cocktailbär
+ Highballglas

Skaka med is och sila upp i ett isfyllt highballglas. Garnera med apelsin och ett rött cocktailbär.
#1 - - tezza:

hehe jadå :) lite fint hittade jag!

min bästa kompis tog livet av sig....



åh härligt!=)

älskar att slå in julklappar!



puss<3

#2 - - Nickie:

Tack! :)

Jag har firat min morfar, han fyllde 70 år! :) sen har jag inte gjort mycket mer, vad har du gjort? :)

Kram!

#3 - - Linda:

härligt. jag har jobbat, övningskört och nu förar vi lite:) firar lovet! själv då??

#4 - - andrea:

sv: kanske dags att se den igen då? :D

#5 - - FEBB:

Åh tack Louise.<3

Till top