#1 - - Sandra:

läckra :)

#2 - - Liene:

sv: Kul att jag inspirerade dig med städningen:P när man väl kommer igång så är det faktiskt lätt.



Riktigt snygga!

#3 - - Andreas:

oj, snyggt! :)



Ha det så bra nu och sov gott!

#4 - - Sofie:

Oh, dom var fina :D fast jag klarar inte av att gå i högklackat :P

#5 - - Malin:

i jul åker jag till min pappa och hälsar på. jag har inte varit där på ett år. du då?



www.malinhellberg.bloggproffs.se

#6 - - fia:

Skööönt :D puss

#7 - - Jenny:

läste något om biljetter till lkpg???

kommer du hem??

<3<3

#8 - - HANNA:

Tack o tack! Vad gullig du är:)

#9 - - Rebecca:

Coola ;)

#10 - - Johanna:

Ja, sjukt snyggg desging verkligen! Det är bra med mig, lite dagen-efter-trött och slö men annars så :) Själv då? Pusss :)

#11 - - Hannah:

Jag håller med! Jag tycker att man ska vara ihop i ca 2-3 år hur kära man än är för man ska veta om dom klarar av att gå igenom vissa kriser tillsammans. Jag menar ett förhållande är inte alltid på topp och då menar jag inte att själva paret bråkar eller så utan det kan vara stress och annat som kommer i vägen och är kärleken stor mellan dom skall inte sånt skada det. Sen kan man lika gärna vara förlovade i 3 år till då man bor tsm för att se om man klarar av det i längden med. Jag tror på giftermål nämligen och därför skall det ta tid. Ingen skiljsmässa här inte!

#12 - - sadia:

vilka häftiga ;)

#13 - - Anonym:

De lilla va grymma,må så gott

#14 - - Jag och fotbollsspelarn:

Supersnygga skor!!

#15 - - sandra:

härligt:)

idag ska jag baka julgodis och shoppa lite:) du?

#16 - - ANGELICA:

åååh fy så snygga!

#17 - - Hanna:

Sv: Jag mår bara bra :)



De lila skorna var fräna.

#18 - - Anonym:

tack tack :)

#19 - - emeli:

tack! :) snygga skor!

#20 - - Malin:

Jo, allt är bra. Man har ju lov nu ;D

Själv då?



Puss.

#21 - - melinda:

SV: firade min lillebror igår, han fyllde femton, men först var jag och shoppade med lite kompisar :) dd?



#22 - - fia:

Skönt :D puss

#23 - - alec:

hej gumman.. det gick nog bra hos läkaren, får provsvaren om några dagar, fan vad snabba dom är påå att sticka en då. haha jag märkte inget.



hur mår du???

KRAMA OM

#24 - - joss:

de där lilla skulle sitta perfekt å mina fötter ^^!

hur känns det såhär inför julen sötnos? :D

#25 - - Perfektion by Emma:

- läckra skor, i alla fall de svarta.



vad är de för biljetter då?

själv sitter jag på soffan och ska snart ta en sväng till liseberg, har ju inte varit där än i år.. de är så förbaskat romantiskt att gå där och hålla i handen.



va ska du göra idag?

#26 - - michelle:

den svarta var dööösnygg

#27 - - Jessica:

Åh gud vilka snyggingar :) jag gillar dom översta :)

Sv: jo det är jättebra sj då?



Puss

#28 - - *Mippi*:

jaaa hon är jättesöt å vår nu =) hämtade henne idag!!!

#29 - - Sweet life style:

lovley!

#30 - - Jasmine:

Snygga de svarta skorna är!

Ikväll blir det nog filmkväll, igen, haha :)

Vad ska du göra?

#31 - - Linda:

De svarta var hur snygga som helst!!

Allt bra med dig?

#32 - - JESSICA:

dom första var jättefina =)

Till top