Avatar

Oj va dagen bara försvinner!
 
Idag har vi byggt en himlans massa! I förrgår natt byggde vi ihop vår gigantiska säng. Idag har vi satt ihop två nattduksbord & börjat på databordena. Sedan har vi vår jättehylla kvar som ska sättas ihop, tror det får bli imorgon vi sätter ihop den.

Måste bara berätta igår kväll/natt hade jag sååå jäkla roligt! Spelade WoW med några från guliden, fy vad jag skrattade hela tiden. "But why didn't you guys wake me up?".
Jag skrattade så pass mycket att tårarna började rinna! Jag kan ju säga att vår gulid är något extra.

Ikväll så var jag & Tony sugna på att se Narina-filmen. Ingen av oss har ju sett den än, shame on us.
Så snart ska vi båda trava iväg till ICA för att handla något att äta, ingen av oss har ätit på hela dagen.
Det betyder att vi inte ska träffa några kompisar idag, det får bli en annan dag.

Vad ska ni hitta på denna lördags kväll?
#1 - - Linnea :>:

för mig blir det filmkväll denna lördagkväll :)



sv; hehe, jaså. okej :D

#2 - - - Jack -:

sv : tack !

#3 - - caroline:

det är riktigt skönt det med :D

jo det är helt okej, med dig?

kram

#4 - - LIFE BY Marielle:

Blir en lugn helg här med, får inte bli sjuk känner mig pyttelite krasslig. Åker ju på fredag! =) weii. allt bra annars? KRAM

#5 - - Malin:

Aa, det var jättekul :D

Okej, blir det fint hos dig nu? :)



Nja, kanske går ut med några kompisar eller stannar hemma och kollar på film. Är trött efter matchen.

Själv då? :D



Puss.

#6 - - stina:

idag kommer min sambos syster kusin å några kompisar över å käkar å spelar wii :)

#7 - - STYLE BY B'N:

nice blog :) many hugs!

#8 - - S A N N A:

sv: ja visst är det! Apgott! :P

#9 - - Cajsa:

Heyy girl! :D

Det va väldigt länge sen sist nu! :O hur har du haft det? :)

Hjälp mig bestämma min nya layout! :) Läs bara det senaste inlägget!

xx Cajsa

#10 - - Liene:

sv: Har varit och shoppat jeans och smycken. Nu händer inget mycket mer än bara slapp.



Låter som du haft det kul, jag älskar massa skratt:D



#11 - - Marie:

Okej, va roligt! :)

Skönt att ha flytten gjord då, :)



Okej, låter som en rolig helg.

Kul att fixa iordning allt när man har flyttat, :)



#12 - - STYLE BY B'N:

:)

#13 - - Maggie Curie:

=) JAG tycker iaf att den är väldigt bra..

Pröva den, det är aldrig fel.

#14 - - Cajsa:

hehe men den kommer inte att se ut så här dock..XD arbetar för fullt på hur jag ska utveckla denna men nu har vi varit borta med familjen och jag kommer därför behöva ha den så här och utväckla vidare till nästa helg..:P

xx Cajsa

#15 - - STYLE BY B'N:

:) no problemes

#16 - - Linnea :>:

såg också på narnia :)



sv; tack så jättemycket! :)

#17 - - Maj:

hihi ja han är supersöt :)

Härligt härligt!

jag har kollat på skräckfilmer med Ylva och bara tagit de lugnt :) själv?

#18 - - Marie:

Ja, precis! :)

Okej okej, jo det är klart.



I veckan vet jag inte vad som händer än så länge, får väl se :) Vad händer för dig då?





Puss!

#19 - - Fiffi:

SV: 299:-

#20 - - Malin:

Va kul :)

Nu blir det att läsa igenom lite NO och sen sova.

Själv då?



Visst är den, har fått den på hjärnan :)



Puss.

#21 - - emeli:

åh, vad söt du var på bilden!



Här händer inte mycket. Helgen har vart jätte bra :) med bio, bak o en massa andra roliga saker. Själv? Hur ser veckan ut? :)Mysigt med film! puss!

#22 - - Sofia:

tack så mycket :D

#23 - - anna boström:

tack :D glas ja blir

#24 - - Cassandra:

Svar: Tack detsamma :D

#25 - - Jenny:

så bra^^ och nu har jag ju faktiskt en anledning till att åka till västerås. tror faktiskt aldrig jag varit där..

det är bra här nere, eller ja.. det duger ;)

puss<3

#26 - - anna boström:

hur skriver man bredvid bilden ? :) i ett inläggg

#27 - - S O L I N:

Jaha okej hihi. Jo det är toppen, en jättehärlig dag =) Själv då söting?



PUSS

#28 - - malin larsson:

sv: jadu, ingen aning, plugga, har lite att ta igen , ;p

själv? :)

#29 - - stina:

jepp jepp:) händer i veckan då?

#30 - - frida:

Jo det är bra med mej oxå .

#31 - - SARA:

Ha en bra måndag :)

#32 - - Sassy:

Jag ska jobba, min pojkvän kommer hem på onsdag och i helgen ska vi fira hans mamma som fyller 50! Du då?

kram

#33 - - L o t t i i i z z:

Hej snäckan :D Guuud va du är gullig.. blev så glad när jag såg att jag fått en utmärklese av dig! Orden värmde verkligen jätte mkt! Tänkte att jag skulle göra ett inlägg om det lite senare idag :D



Hoppas att allt e fint med dig snäckan? Och att du har haft en riktigt bra helg :D ? Kramis!

#34 - - Liene:

sv: Tyvärr kommer jag inte ihåg var min syrra köpte dom. Men det var så länge sen så de finns ändå inte kvar nånstans.

#35 - - andrea:

sv: i veckan har jag nog ingen aning faktiskt :b

eller jo, en nobelmiddag på onsdag, lyktan på torsdag och i helgen blir det nog nyårsplanerande med the boys kan jag tro =)



själv då? =)

#36 - - pramita:

jodå det e bara fint här med :)

#37 - - Nina:

det blev en lugn helg för mig :)



själv?

KRAM!!!

#38 - - ♥ Evelina H:

Svar: Tack så jätte mycket för din kommentar! Sånt värmer verkligen!

Hoppas du får en fin kväll.

Kram

#39 - - P A U L I N:

svar: åh, så mysigt. hoppas att det blev bra då :)idag har det väl inte hänt något särskilt. varit i skolan och sen pluggat 4 timmar på biblioteket...inte så roligt. själv då?

#40 - - Klara:

söt bild :) jätte fin blogg du har, Ha en mysig kväll <3 kraams.

#41 - - Mariah N:

Låter som en rolig helg.

#42 - - frida:

dagarna är way to shorta! :P haha

#43 - - Vanadesse.:

Hih jaså du spelarwow. det gjorde jag med förr ^^ brukade oxå ha sanslöst kul med guilden haha.

#44 - - Sandra:

Dagarna bara flyger förbi numera.



Tack så mycket.

Men låter ju härligt ändå & mysigt.



Jodå det är bara bra med mig. Hur är det med dig?

Puss

#45 - - Jonna:

Hej goding! :)

#46 - - Sessan:

Gud vad du är underbar gumman! Du anar inte hur mycket det där betydde för mig!!! Har verkligen mått dåligt på sistonde, jag har insett att jag älskar min fästman nu när han vill vara singel och festa.. </3

Till top