Äntligen fredag!

Äntligen fredag! Som jag har längtat efter lite helg & bara ta det lugnt.

Känns som jag har stressat sönder mig, rent psykiskt, måste ta det lugnt denna helg.
Kom hem från stan nu med min älskade fästman, då vi gick en vända på stan & tittade återigen på en massa julklappar.
Kommer att handla nästa vecka, då jag är helt säker på vad jag ska köpa & till vem.

Efter det tog Tony & jag en tidig middag på en grekiskresturang, underbart gott! Love it!

Nu snart ska jag fixa lite här hemma, för imorgon blir det återigen besök av vänner, då vi kommer att ta det lugnt här hemma. Om vi kommer tittat på film eller lana får tiden utvisa.

Önskar att jag kunde vara lika snygg som Jennifer Aniston !


#1 - - Linnea :>:

nästa vecka blir det julklappsshopping för mig med ;)



sv; hehe, jooo ^^

kram

Till top