#1 - - milfen:

Grrr thats hot!

#2 - - Mia:

Så sjukt bra!

#3 - - Josefine:

Älskar den låten! Sitter och pumpar den nu ;)

#4 - - Sanna:

jag har aldrigt riktigt gillat den där låten. vet inte varför. men smaken är som baken!

#5 - - petrich - me gossip and fashion:

hah! :D den låten är sjukt bra

#6 - - Sessan:

Upp & nervänt mellan mig & killen som vanligt, och allt pågrund utav hans idioter till föräldrar!



Saknar att prata med dig gumman! BLOGGA FOR FUCK SAKE!! ;)

#7 - - Carro:

Tycker att den är bra, det är egentligen inte alls min genre i musik men den fasnar.



Haft en bra dag annars?

#8 - - Anna:

så himla bra!

#9 - - Sanna:

Jag tycker den är skit skön den låten =)

#10 - - Sanna:

ja precis, kanske den jag borde kört på högsta voly så hade det gått mycket enklare att städa.

#11 - - Carro:

Var et du som svarade? DU skrev aldrig adress. Men det har varit enbra dag, har varit i skolan och har verkligen fått en suverän klass :)

#12 - - Carro:

Javisst, är riktigt kul! :)

#13 - - Carro:

haha ja riktigty lååga!

Jod det är kanon, lite nervös inför en redovisning imorgon bara, själv då söt?

#14 - - emelie:

jag älskar denna låten! stackars mina grannar som får höra den hela tiden :D

#15 - - Elena:

Åh. Jag har börjat gilla låten mer och mer.

#16 - - Sanna:

God morgon gumman.

Hoppas dagen blir jätte bra =)

#17 - - Tindra:

Jag e tokig i den låten, love it

#18 - - emelie:

sv: haha men käärlek! dem måste vänja sig vid musik!

Bra musik dessutom ;D haha



mjo :) ska försöka övertala honom mer och mer :)

#19 - - emelie:

sv: haha aa lycka till behöver jag om jag ska sminka som på den bilden ;P

#20 - - Sanna:

Heej Gums.

Jodå allt är bara bra, ska ner snart och shoppa, hmm är tänkt fika, men vet hur det blir. Hoppas dagen din blir fortsatt jätte bra =)

#21 - - Sessan:

Absoooolut baaby sweet, skall vi träffas alla tre!!Låter som en toppenide! Har du träffat henne innan?





PUSSSS PÅ BARA MIN!!

Till top