Aftonbladet vs. Veckorevyn

Som alla ser så är det Sienna Miller på bilden. 

Idag har jag stött på olika åsikter för olika modebloggare. 

I Aftonbladet.se så läste jag detta om Siennas senate modestil; 

"Aktrisen Sienna Miller , 26, trodde nog att hon var ett strå vassare än alla andra på ­premiären av "The edge of love" i kubbhatt och långa fransar.
Det var hon också. Men såg mest ut som en avkomma ­mellan Charlie Chaplin och ett långhårigt marsvin. "
skriver Catharina Cavalli

 
I Veckorevyn skriver Li Svärd, modeexpert;
"Svincool som vanligt. Helt crazy med superlånga fransar men hatten balanserar upp hela kreationen på ett poppigt vis. Härligt med helsvart."


Personligen tycker jag att det var annorlunda och roligt, att se på röda mattan.



Vad tycker du?
Är hon lika snygg & stil säker som alltid?
 eller
Är det en redig modemiss hon har gått på denna gång?












#1 - - JESSICA:

sv :jaha, vart ska du :) ?

#2 - - Lisa:

Svar: Ja, det är bara bra med mig :) Själv då?

#3 - - Madde:

Svar: Jo, det är fint med mig. Hur är det själv? :D

Detsamma!

#4 - - GM:

Tycker faktiskt inte att byxorna eller vad det nu är var snygga.. :P

#5 - - Johanna:

fin blogg du har:)

#6 - - Elin:

hejhej :)

nja jag är gansak så sjuk haha D: själv då?

tack också :)

#7 - - sarah:

Då du skickade inatt gick jag o la mig och sov :P hehe . Och nu ska jag fixa iordning mig inför bröllopet (ska ju vara tärna) :) . hihi . så det är lite pill som väntar :) Vad ska du göra idag ?

#8 - - MADDE:

annorlunda är coolt :) men du, kommer det inte drinktips snart! älskar dom med alla dessa färger och fina bilder :)

#9 - - Jonna:

kanon mej mej.. själv då??

#10 - - Fanny:

Svar. Nawe men det är ju jättegulligt =)

#11 - - Ida Björck:

jag säger bara HISS HISS HISS! :D

#12 - - ANGELICA:

Svar: Haha okej okej! :) Nej umgådes med kompisar. Händer idag?

#13 - - Gossip & Fashion:

jag gillar verkligen looken med fransar, men det där är fringe overload! jag gillar allt upptill men nederdelen blir en miss för min del.

#14 - - emelie:

inte så värst snyggt tkr jag :P

#15 - - melissa:

modemiss. ;p

#16 - - alec:

ÄLSKLING VI FÖRLOVADE OSS

#17 - - Mariama:

jag älskar hennes klädstil men det vara bara liite för mkt

#18 - - mumari:

Haha, det såg rätt komiskt ut, men lite coolt :D

#19 - - Isabella:

nej, det här tyckte jag inte alls om. :)

#20 - - Moa:

åhh ha så kul, vart ska ni? :D

#21 - - jenny:

jag tycker inte ens hon är så jävla snygg som allapåstår :P

#22 - - marie:

Okej. längtar:p, VAD SKA DU GÖRA IDAG DÅ?? KRAM

#23 - - marie:

oj, små bokstäver, kram

#24 - - Elin:

ja jag känner att jag behöver vial upp mig ;)

ska du hitta på idag då?

#25 - - Mariama:

sv:det är bara bra, sj då?:)

#26 - - Elena:

Ja, det var annorlunda. (:

#27 - - Vanadesse.:

Tävlingen är avslutad och har nu fått en vinnare! Resultatet av bästa motivation ligger upp i bloggen. Tyvärr blev inte du vinnaren denna gång, men håll utkik! Det kommer nya chanser!



Ha en fin lördag!

Kramar Vanadesse.

#28 - - anna:

Det var inte snyggt

#29 - - Louice:

fin profil bild =)

#30 - - ANGELICA:

Svar: Okej! :) Är ledig två dagar så ska tjäna lite pengar. Du då? Puss

#31 - - Mariama:

sv:läser bloggar, du då?

#32 - - sara:

Jag tycker det skulle ha vart snyggare med lite kortare fransar, till knäna ungefär. Allt passar på henne, om det hade vart någon annan kändis hade det nog inte blivit lika snyggt ;)



ha det bra

#33 - - Moa:

okej :) men du får ha det så kul vilket resmål det än blir :P

#34 - - marie:

jag har ska kanske vara med några kompisar. vet inte mer.

#35 - - Matilda:

lite annorlunda... men cool :P

#36 - - ANGELICA:

Svar: Okej okej! :) Nej jag går ju i nian. Haha. Men hjälper min låtsaspappa och tjänar av han. Puss

#37 - - jenny:

sv:jodå det är bra lite ont i en visdomstand men det börjar ge me sig nu tror jag ..:P sj?

#38 - - Linn:

det var kanske lite crazy, men ändå coolt att hon vågar! jag gillar siennas stil, hon vågar alltid testa nya saker :D

#39 - - Amanda Eklund:

usch detdär var verklige niten snyggt :O

#40 - - jenny:

sv: mjo det är lite smådrygt. men men. Jag tar de lugnt. ska packa lite snart. dudå?

#41 - - sara:

Jarå allt är bara bra, sj?

#42 - - jenny:

sv: jag åker till turkiet på onsdag :)

#43 - - Matilda:

sv: det är bra fint med mig! :D hur är det med dig?

#44 - - jenny:

sv: härligt ju =)

#45 - - Louice:

jo det är bra :)

sj? =)

#46 - - ANGELICA:

Svar: Haha ja precis. :) Umgås med kompisar, sen börjar min basket och så ska jag till stan och köpa lite och kolla in höstens trender. Du då? :) Puss

#47 - - Sessan:

Jag vet inte om jag kräver för mkt! Men jag vill ha kärlek!!



Vad göru hjärtat? Jag har verkligen saknat dig!! Vad haru gjort dom senaste dagarna? PUSS PÅ MIN LILLA SNÖFLINGA!

#48 - - Ida Björck:

svar: ja verkligen :) kram

#49 - - sara:

Jag sitter här och inte gör någonting just nu, men ska snart plugga.

#50 - - Elin:

jag ska väl gå i skolan typ haha sj?

#51 - - laijna:

Svar: jag ska jobba och vara med kompisar, själv då? :)

#52 - - Jennifer:

sv: hej jo allt är bra med mig själv då :)?

#53 - - jessica:

sv: Åh vad skoj :) Hoppas ni får de roligt då

Jag har precis kommit hem från en shopping stund och ska nu käka, senare vet jag inte :p sj?

#54 - - sara:

vad tycker du om dagens outfit?

#55 - - GM:

Svar: Tack Louise, jo allt är bra :P Hur är det själv? :)

#56 - - Linda:

Jag är iaf stört nöjd när man är klar med det^¨



Jag kan inte direkt påstå att hon var så fin i det där..

#57 - - JESSICA:

sv: Kanske blir ännu en myskväll , de kan man aldrig få nog av :)

#58 - - Karin:

Joda det är bra med mig, själv då?

#59 - - alec:

:)

det känns helt underbart är såå lycklig, thihi som ett litet barn på julafton :)



Hur mår du käraste???

#60 - - Karin:

Härligt :)

Ja du, bra fråga. Ingenting typ :S Tänkte väl ta och laga lite mat snart xD dudå?

#61 - - JESSICA:

sv : Det håller jag med , hon ser jämt bra ut!

#62 - - Elin:

jahaja :D vart då? :D

#63 - - Karin:

Aha låter mysigt ^^,

#64 - - Lisa:

Svar: Har jobbat hela dagen och ikväll blir det fest :D Själv då?

#65 - - Lisa:

Svar: Jag står i kassan på donken :)

#66 - - l:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=8056



BLI MEDELM O FÅ GRATIS KLÄDER PÅ H&M, JC eller Gina tricot! :D

#67 - - Athena:

överdelen bra, men underdelen NEJ :P

#68 - - Emma:

Det där är bara fultfult fult

#69 - - Amanda:

Det var helt klart en frän outfit, så snygg vet jag dock inte.. Haha!



Föresten, jag har en tävling i min blogg just nu där man bland annat kan vinna olika nagelprodukter. Vill du så får du jättegärna vara med! :) Ha det finfint!

#70 - - Jasmine:

Tkr de va rätt så häftigt:D

#71 - - Jasmine:

sv; precis. hellre att hon sticker ut än att vara en i mängden liksom:P

#72 - - Dilan:

Usch den där outfiten är så ful

#73 - - CAJSA:

Jag tycker det är ballt, inte snyggt :)

Till top