Underbar dag

Vilken lyckad dag, igen! 
Först tog han med mig till en mysig grekisk resturang & pratade om allt mellan himmel & jord. Jag fick även en del av min förlovningspresent av Tony. Vilket bestog av smink & fransk manikyr! 
Han sa att jag kanske skulle få resten av mina presenter imorgon eller fredag. Spännande!
Älskade Tony, han vet precis vad jag vill ha, stackarn har ju min födelsedag framför sig. Det blir mycket presenter.

Jaa, 19 fyller man i oktober. Ingen särklid ålder att passera. Inget nytt händer..
Men de närmaste åren efter det, då lär det ju hända lite roliga saker. tihi
#1 - - Denise:

Tyvärr vann du inte denna gång men nu har jag startat en ny designutlottnig!! Om du är med i denna också har du större chans att vinna. Kolla in på min blogg för mer info. och tack för att du bidrog i min tävling!!

/Denise

#2 - - Tindra:

tack så mkt :)

#3 - - Amanda Eklund:

naw ååh va snällt :D tack så mycket ska lägga dit dig och flera andra men det gör jag nog imorgon för ska snart gå och kolla på film men inte än :P

Till top