These rocks don't lose their shape

Kan man någonsin få nog av glitter?
Okej, men ska inte överdosera det, men i små mängder är det hur snyggt som helst!


Att ha för mycket av det kan bli ett "Big-no-no"
Ha bara ett vackert, glittrigt halsband till din partyoutfit. Det blir snyggt och sofisikerat.

Eller ett pat rikigt crazy örhängn tillsammans med ett mer diskret halsband?
Att kombinera två, eller fler "crazy"-smycken tillsammans kan bli för mycket, men inte i alla fall.
Testa dig fram.




Man får inte ha för mycket av det goda, som man brukar säga.









#1 - - JONNA:

sv; åh ja visst är den bara för god ? :D

#2 - - alec:

eller hur, vafan man vill SPENDERA..

göra i veckan då?

kram

#3 - - Sessan:

Shiiitt vilken ball bild honey paaj!!

#4 - - alec:

hm i morgon kommer en vän hit och fikar och vi ska gå promenad, sen så ska jag träna med en kompis. sen på torsdag kanske träffa en annan kompis :P sen på fredag blir det utgång (jiipiie)



Mys att träffa familjen, ellr?

kram

#5 - - Sessan:

Ooooh det härliga med din blogg är att du har aallt så samlat och välordnat. Jag missförstog hur man gjorde blogg ibörjan, så jag trodde man skulle skapa en ny kategori för varje inlägg. Så jag har typ 3000458937658+23 kategorier, orkar verkligen inte ta tag i det :( Vill ha som du har. I princip 15 kategorier...



PUSS PÅ MIN ALLDELES EGNA BARBIE!!

#6 - - Sessan:

Men hur fixade du det? Hur svårt som helst!! Hur lägger man in youtube inlägg i sin blogg?



Blir så glad hjärtat!! Jag försöker hålla besökarna uppe, men vore kul om folk kommenterade mera dock! Du är min stjärna!

#7 - - alec:

Oj generad jag med thihi det klart. men vad för bild?? (hjälp)

haha

#8 - - alec:

thihi javisst :)

#9 - - Sessan:

Du behöver inte fråga tingeling! Bara att ta för dig!! Mi casa es su casa! <3

#10 - - alec:

thihi varsågod :)

#11 - - alec:

får man fråga vad du ska göra :) KRAM

#12 - - alec:

Oj kollade nu på din kommentar till mig, precis när ja gjort klart mitt inlägg, om dig och sessan och madde.. förlåt, jag tar bort det...!!!



TACK GUMMAN VAD SNÄLL DU ÄR :)

#13 - - rebecka:

snygg bild!

Till top