Tell me more

Idag har jag inte gjort så mycket. Vi var och lämna tillbaka en film som vi hyrde igår. "Cloverfield" hette den. 
Ganska bra tycker jag. Men jag trodde den skulle vara bättre än vad den var. 

Såhär ser det ut fram mot kvällskvisten utanför balkongen. Ganska mysigt tycker jag.

Får se vad det blir av resten av kvällen.
Kanske fixa mina naglar eller kanske myskväll med älsklingen?


Tell me, vad ska ni göra resten av kvällen?  

Längtar tills imorgon.. 



#1 - - tess:

e cloverfield värd o se? jag har den på datan men alla har avrått mig från den men det känns endå som att man kan likagärna se den när den tar upp över 700Mb.

#2 - - jenny:

hih va mysigt.. cloverfield är bra tycker jag :D hihi men ja satt på helspänn hela tiden :D

#3 - - Amanda Eklund:

Vad handal filmen om :P?

#4 - - emelie:

åh vad fin utsikt :)



haha precis itäs never to late ;)

#5 - - alec:

ÅH BOR NI SÅ FINT``???



käraste hur mår du idag??

kram tjejen!

#6 - - alec:

Nej jag har ingen aning men du sa ju att du bodde i järfälla :)



Jag mår sådär, irriterad på mig själv bara..

göra ikväll då?



love

Till top