Sex and the City

Jag vill väldigt gärna ha Sex and the City- boxen!
Har tittat på så många avsnitt nu i sommar som jag har hunnit. Måste säga att den är en aning beroende framkallande, måsta ta och se filmen snart. Skäms.

Imorgon blir det jobb fram till kl. 14. Vill ha något annat jobb, vet ni något?

Varför blir inte saker och ting som man tänkt sig?
Jag möter ständigt nya problem som aldrig tycks ge med sig.
Men det är väl det som kallas verklighet?






#1 - - Sessan:

Det gör inget älskling! Hur skall du kunna veta!

Men jag kan inte låta honom vara, för jag går under med tanken på att spendera en dag isolerad. Han betyder för mkt!!



Jag håller på att gå sönder inifrån, tankarna på att göra fel saker i nuläge slutar inte att dyka upp i mitt huvud!!

#2 - - Sessan:

Men gumman du förstår inte!! Det var han som dumpade mig!! Jag orkar inte!! Jag erbjöd honom hotell och allt imorgon, men jag har verkligen inte pengar till det just nu! GÖR ALLT FÖR ATT HA HONOM KVAR! SAMT ATT HAN ÄLSKAR MIG MEST I VÄRLDEN!!*

#3 - - Sessan:

Saknar att prata med min underbara flicka!! Sluta jobbet ngn gång *generad !!



Vad göru på ditt jobb pälskling?

#4 - - Fanny:

Har du inte sett filmen än?? Det måste du ju göra! Själv såg jag filmen först, blev förälskad och sedan köpte jag boxen! Har legat och sett avsnitt hela sommaren!

Till top