Rensat i påsen



Vet inte om jag har nämnt detta innan, men det tåls att höras igen.
Jag är nyinflyttad här i stockholm och jag har inte funnit plats till alla mina saker än.
Så det mesta av mina smink & annat som hör där till, ligger i påsar.

Då hitta jag lite parfymer som jag tänkde dela med mig av.
Det är:
Paris Hilton, Just Me
Escada, Magnetism
Birtney Spears, Fantasy
Lancome, Hypnose

Känns som man vill byta ut mot nytt...
Men jag gillar att ha många olika till oika tillfällen.
Var dag har sin doft helt enkelt.

Vad har ni för favorit parfym?
#1 - - Linda:

Ja det är supergott=)

#2 - - Sofie:

Jag älskar Escadas Sunset Heat; den doftar så himla gott! Men jag använder också en parfym från Ralph Laurent samt Paris Hiltons Can Can.

#3 - - P U S S Y D O L L:

Sv; Tack så mkt! :) Jag har alltid haft väldigt långa ögonfransar i mig själv. :) Men Telescopic-mascaran är skitbra, så prova den! :) Kram!

#4 - - alec:

#5 - - alec:

min favvo är kenzos dom har sååå goda parfymer..



Igår va jag på inflyttningsfest, har lagt upp massa roliga bilder på bloggen...



Vad har du för dig idag??

kram

#6 - - Sessan:

Issymiyake är underbart god, och doftar verkligen fräscht!! Annars så är Diors parfym - pure poision riktigt läcker :) <3

#7 - - alec:

den finns att köpa på kicks :)



Oj sov du gumman det är behövligt ibland.. och när det är sånt här väder är det perfekt...



Göra i veckan då?

kram gumman!

#8 - - Sessan:

Tötnos, du gör mig alltid så glad!! Känner mig som en bra människa när jag skriver till dig! <3



Jora, idag så har allt flytit på i rätt riktning! Lagt upp lite anonser på blocket. Sj min lilla bumbibjörn? tihi <3

#9 - - Lisa:

Sean Paul - Woman :)

#10 - - alec:

åh hoppas du får jobbet (håller tummarna) :)



Hur får man fet text och så???



Jag ska på terapi, ladda mina batterier, jag blir alltid så slut efter helgerna jag klarar inte av stressen och tempot så det tar några dagar innan jag återhämtar mig... Sen ska jag fika med kompisar, shoppa lite :)



Puss söt!

#11 - - Sessan:

Du har så rätt!! 9/10 modeller får någon gång sågot smaklöst erbjudande utav någon oseriös fotograf. Även jag har fått det, men om man då är klok så genomskådar man löftena och tackar nej med stoltheten i behåll!



Tack mitt lilla sockerhjärta! Dina värmande ord får mig att känna mig vacker. Jag har faktiskt gjort slingorna själv, för att jag tycker mitt hår ser så tråkigt och livlöst ut utan.



Pusssssssssar i oändlighet

#12 - - Sessan:

Du är en sann skönhet, eftersom att du verkar mer ha en utstickande personlighet!! Det känns många gånger som om jag smälter in i mängden!



Uuusch!! Tur att du kom undan såna svin!! LOVe

#13 - - petrich - me gossip and fashion:

det tror jag med ! :)

#14 - - jenna:

burberry - summer.

#15 - - petrich - me gossip and fashion:

ja, den är verkligen jättessnygg!

#16 - - Peaches:

jag har inte hittat min favorit än :) men jag letar ! Hoppas du inte tar illa upp, men har du tid att svara på en fråga? Vad tycker du om delad ekonomi vid 18års ålder?

#17 - - Evelina:

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

Till top