Regn och ruskväder!

Nu har det ju regnat en himlans massa på bara några dagar. Istället för att förstöra dina vackra skor som står på skohyllan,  byt då till ett par gummistövlar istället! 

Jag vet vad ni tänker. Skojjar hon med mig? Aldrig att jag tar på mig gummistövlar! 
Men gummistövlarna behöver inte vara så illa som man tror. Även helt mode fel är det ju heller .  

Ska jag vara helt ärlig så har jag inte inskaffat några själv, men är nog på god väg att göra det! 
Gummistövlar finns i alla olika färger och mönster.

En av favoriterna är nog denna: Stövlar alá Marimekko



Väldigt gulliga och bra att ha när man går ut med hunden.  
Inför hösten kan nog dessa var bra till hands?
#1 - - alec:

jag tycker absolut inte att det ät fult med gummisar.. jag HATADE DOM FÖRUT, men det va nog bara för att folk gick omkring inne i city med dom..



Tack så mycket för kommentaren. värmer..

Gjort idag?

kram

Till top