Rastlös till max!

Nu ska jag berätta en sak för er;

Jag är något förbannat rastlös! Vill pyssla, har så mycket idéer så mitt huvud snart exploderar!!
Har länge tänkt om man skulle fixa någon tävling här på min blogg.
Om det skulle vara några intresserade, som vill vara med?

Gosh!
Har så mycket jag vill dela med mig av till er.

Måste erkänna en sak till er.

Att stunder som denna saknar man skolan lite.  Innan jag sluta gymnasiet så kunde man komma in och jobba på kvälls tid om man hade tid, lust & ork.
Då kunde man få; dreja, skapa smycken, göra allt som kan kände för. Okej, inte allt men nästan allt.
Ganska roligt när man tänker på det.
Synd bara att sista året så dök skoltröttheten upp och man orkade inte vara i skolan på kvällstid längre.. 
Efter allt som hände innan jag slutade 2:an så försvann all orka till att göra något alls.

Jag blev psykisgt förlamad kändes det som.

Aja, nog om mig..

Hur har er dag varit??
#1 - - MADDE:

Jag ligger typ bara och förtvinar här hemma och saknar skolan :( Men nu har jag fått jobb äntligen!

#2 - - MADDE:

Måste ha en återträff sen någon gång. Se vad som hände för alla efter första året!



På sandviks spa som massör! :) Var på intervju igår och hon var lyrisk efter massagen så fick jobbet direkt! :D Men stora målet är Norge så ser detta bara som något tillfälligt fram tills jag fått något i grannlandet :)

#3 - - Dress Like a Princess:

Morrn! :)

Mår du bättre idag?

#4 - - Malin:

lät inge vidare, men ta tag i alla dina ideèr. det är aldrig försent=)

#5 - - Elena:

Ja. Du borde ha tävlig.

Sånt är alltid lika kul. (:

#6 - - alec:

hej hjärtat hur mår du?? tråkigt att du kände dig psykisktutmattad.. KRAM GUMMAN

#7 - - Vanadesse.:

tack va kul att du gillade det :) Nej jag är inte smyckedesigner, bara en amatör och det var mitt första försök hehe.

#8 - - Vanadesse.:

Gör så! Va kul! Delta genom att motivera varför du ska vinna i det inlägget. Lycka till!

#9 - - Sanna:

Åhh gumman

Vad roligt =) Så det blir fiskar iaf, då får du slänga upp en bild sen när ni fått ordning på det, alltid lika roligt att se, ja ha en tävling, det är alltid lika roligt.

Jag ska städa och fixa och sen ska vi fira älskets födelsedag idag, så jag slår in paket nu haha

storkram

#10 - - MADDE:

Jo, är ju hur dyrt som helst där uppe! Men det har alltid varit drömlandet, nästan varje sommar har jag tillbringat största delen av lovet där. Så åker jag dit så är jag inte säker på att det kommer vara för att bara jobba tillfälligt. Men jobbigt att det dröjde så länge inna jag fick jobb här, nu ska jag ju snart dra vidare så känns lite dumt och tråkigt.

#11 - - alec:

det va bara såå himla mysigt



Det är bra med mig, igår på dagen va det hemskt, länge sen jag mådde sådär.. det är läskigt att det kan komma tillbaka hur man mådde i tonåren eller hur?



vad gör du sötis idag då?



pussar till dig

Love

#12 - - Dress Like a Princess:

härligt :) jo de är bara bra, jag är typ ekonomiassistent, bokföring, ordermottagning, fakturering.. bara papper och siffror, tråkigt

#13 - - Amanda Eklund:

en tävling gud va kul :D:D

#14 - - Sanna:

Haha jasså var han så kräsen, det är såå fint med fiskar, finns ju hur mycket olika som helst också jätte roligt =)



Stor Kram

#15 - - P U S S Y D O L L:

Sv; Tack det är fint med mig, hur ä det själv? =)

#16 - - sanna:

Jag har också börjat sakna skolan lite grann...Man vill helst inte erkänna det, emn man kan inte heller förneka!

#17 - - Dress Like a Princess:

:)

#18 - - Karin:

heej.

nej inte speciellt.. eller jag börjar bli frisk. själv? :)

<3

#19 - - sanna:

Det måste ju bara vara ett bra bevis på att man ska leva i nuet och inte längta bort:)

JAg slutar mitt sommarjobb imorgon och vet inte rikgit vad jag ska suysselsätta mig med nu en tid framöver, vad ska du göra?

Eller vad gör du?

#20 - - alec:

naw fiskar vad roligt



jag har slappat, du vet bakisslappat :P nu håller jag på att tvätta duktig som jag är :)



görs??



puss på dig

#21 - - alec:

jag tvättar, sååå tråkigt, och jag är seeg som fan..!



göra i morgon då?

Puss love

#22 - - Josefine:

tråkig, vi hade nån tillsammnsdag. blä

#23 - - wallentinaa:

jobbigt att vara rastlös alltså! :p

#24 - - jannika:

sv: hejsan :) jo, det är bra!

själv?

fin blogg du har alltså!!



<3

#25 - - NAVAS:

HEJ HEJ :) JO TACK ALLT E SUPER HÄR, MKT ATT GÖRA BARA INNAN FLYTTEN TILL STORSTAN!

HUR E DET SJÄLV?



HEHE TACK, DET E INGEN FLÄTA UTAN HON HAR BARA SKRUVAT HÅRET, HEHE.

HA DE BRA,

KRAM SOFIA


#26 - - B R O W N S U G A R:

Njae har typ huvudvärk som fan haha sj då?

#27 - - B R O W N S U G A R:

Sv: hehe naj =/ jag väntar på att en tjejkompis ska komma hit, vi ska dra och sola ;D hehe dudå?

#28 - - Alexandra:

hej hej..jo de är bara fint fint Ler själv då? ;)

Till top