Mår inget vidare

Usch och fy..
Mår inget vidare idag. Har lust att bara gå vira in mig i täcket och gå & lägga mig.

Jobba idag. Har konstaterat att halv 6 är inte en tid att jävlas med.
Så fort man är kaxig mot den; You are going down bitch!

Är helt svag i kroppen.. Nää, ska väl gå nu.



God natt sötnosar!









#1 - - Malin:

söka skadar ju aldrig, eller praktik=)

#2 - - linnea:

idag ser jag ut som musen på bilden då jag ligger hemma helt ensam med 38 graders feber :P

#3 - - Dress Like a Princess:

krya på dig

#4 - - Sanna:

Ja önskar också det fanns något man kunde göra, usch vad segt att gå upp vid den tiden. Stackars dig



Ha en jätte bra dag, så bra det går =)

Kram

#5 - - MADDE:

Krya på dig :)

#6 - - alec:

men hjärtat :( vad ledsen jag blir, inte må dåligt juh...

kramar!

#7 - - Dress Like a Princess:

mår du nått bättre än?

#8 - - Dress Like a Princess:

jo då de är bara bra, hoppas du blir helt frisk snarast!!

#9 - - alec:

men baby :S gravid`?`

puss darling

#10 - - Dress Like a Princess:

bara jobbat..

#11 - - Sessan:

Hoppas du blir bättre älskling! Sjänker en tanke, jag har osså jobbat idag. Känner mig helst slut.



Åååh, vad glad jag blir att du gillade mina bilder!! PUSS*

#12 - - alec:

okej :(



det är inge bra älskling det är åt helvete



puss

#13 - - alec:

åh jag vet inte.. allt är så åh dåligt. mår piss. vill bara lägga mig ner och dööööö...:(

#14 - - alec:

jag har mina downs ibland :S då jag mår såhär..

#15 - - Sessan:

Men din mupp, jag trodde du var sjuk & låg o sov, tyckte synd om dig i onödan haha. <3 tröstande kramis



Jobbar extra på ett it företag! PUSSSSSSSSS

#16 - - m a r i t:

SAmma här.... krya på dig !

Till top