Vanessa vs. Ashley

well, nu såhär mot natten så har jag äntligen lyssnat på Vanessa Hudgens musik.
Jag kan ju säga att jag inte är speciellt såld på hennes musik för 5 öre..
Hennes koncept på låtarna verkar att vara så sockersöt som möjligt, så pubilken  står till gränsen på att spy.. Dessutom att låta som en förvuxen bäbis i rösten går heller inte hem.




Passade även på att lyssna på Ashley Tisdale musik vilket var bra myckt bättre.
Mer fart och rytm i musiken än Vanessas.
Fortfarande inget som jag skulle lyssna på men okej. Även Ashley har en tendens att bli sockersöt men mer åt Britney Spears - hållet.   




Vill ni lyssna på deras musik? Då föreslår jag att ni gå in på youtube.com.

Vad tycker du?
#1 - - alec:

hej tjejen! :)

god morgon till dig, vad ska du göra idag då?

kram

Till top