Fredagskväll

Well, min fredag blev inte rikigt vad jag hade tänkt mig.
Men i ärlighetens namn så löste det sig ganska bra ialla fall!

Idag så träffade jag & tony gamla kompisar till tony. Dom ringde och undra om vi kunde träffas, så vi åkte in och träffa vilket i slut ändan sluta med att vi hamna hemma hos oss.
Så innan dom åkte hem så bestämde vi att vi skulle träffas imorgon och hitta på något roligt.

Äta lunch ihop och dra runt lite på staden. Det blir nog hur mysigt som helst.
Jag och tony tittar ju på akvarium som vi vill köpa och ha i vardags rummet. Tror det skulle vara himla fint.
Aja vi får se vad som blir imorgon!

Puss!
#1 - - Anonym:

Tack så jätte mycket! :D



Många kramar från mig.

#2 - - Sanna:

Ja visst kan färger och lite tyg ändra så himla mycket. Åhh akvarium det är riktigt mysigt. Hade det innan, men lat som jag är så var det inte fint så mycket :P



Hoppas lördagen blir superbra

Puss o Kram Sötnos

#3 - - Blondinen Sanna A:

Sv: Jag är här och jobbar. Har öppnat en butik här i Danmark så jag är här och hjälper till. =)

#4 - - alec:

hej min vackraste flicka

Hur mår du min sköna? Lunch idag verkar perfekt ju, solen skiner och det är perfekt, tråkigt att kvällen inte blev som du tänkt dig..



kram

#5 - - petrich - me gossip and fashion:

vad bra :)

#6 - - petrich - me gossip and fashion:

ja, superfint! :D

#7 - - petrich - me gossip and fashion:

ja, myspys faktor där :D

#8 - - Lisa:

hoppas du får en fin dag!

#9 - - Sanna:

Du får slänga upp en bild sen om ni skaffar akvarie =) Det är verkligen mysigt, har funderat på det med men får nöjja mig med hunden haha

#10 - - Sanna:

haha jaa man kan aldrig veta ;)

#11 - - Sanna:

Jo det är jätte bra, hur är det med dig då? Gjort idag söt?

#12 - - Lisa:

svar:

tack & tack!

det värmer :)

#13 - - Sanna:

Jag är så dundertrött så det blir bara sitta här i soffan och leka med datorn och förmodligen bloggen haha Jaa man får verkligen ont i fötterna efter en heldah på stan =) Mysigt är det iaf dock.

#14 - - Lisa:

mihi!

jo det är jättebra med mig :) med dig med, hoppas jag?

#15 - - Sanna:

Nej det är klart, känner lite så med, jag flyttade till göteborg för några månader sen och här känner jag inte direkt många. Lite tråkigt men man lär väl känna folk tids nog =)

#16 - - Sanna:

Det är faktiskt väldigt bra, men lit annoslunda, jag som bott i samma stad och liten dessutom hela mitt liv åså kommer man hit. Men jag älskar att det alltid finns grejer att göra, bara man har någon att göra det med.

#17 - - Sanna:

Jag har bott här sedan i slutet av april, just nu jobbar jag som personlig assistent, men i höst blir det plugg och massa annat. Tröttnat lite på det nu med att jobba inom vården. Du då?

#18 - - Sanna:

Okeej, då får vi hoppas att du får ett snart då, fast lite skönt att vara ledig så mycket med eller?

#19 - - Tove:

fin blogg!

#20 - - Sanna:

Jo det är klart, så är det ju, jag skulle helst bara vara hemma nu, har jobbat skiten ur mig denna sommaren. Men det är skönt nu när pengarna börjar komma in =)

#21 - - Sanna:

Haha det tror jag då inte, jag skulle bara vilja ha ytterst lite där uppe, inte hej här kommer jag läppar utan lite mer jämnt sådär haha krångligt jag skrev nu då :P

#22 - - Sanna:

haha det tror jag då inte, jag vill bara ha ytterst lite i överläppen, inte sådär porrigt utan bara lite mer plut liksom.

Till top