Dra sig till kojs

Nej, nu ska jag hoppa i säng.
Ser att Kiwi är tröt också, så nu ska jag lägga henne i korgen och sen gå och lägga mig.





God natt!
#1 - - marie:

God natt och vad söta bilder:p

#2 - - marie:

ska du sova nu ? :(

#3 - - marie:

Ah okej, vad händer imorrondå?

#4 - - Emil:

söt hund =)

#5 - - wallentinaa:

skönt att sova! mysigt med husdjur :)

#6 - - jannica:

svara gärna på dagens fråga i min blogg:D

#7 - - Anonym:

söt bild

#8 - - liene:

Söta bilder:)

#9 - - sandra:

åå söt hund :D

#10 - - kajsaaaaaaaaaa :]:

det är bara bra med mig :)) självdå?

#11 - - GM:

Svar: Ok, idag ska jag nob bara njuta av att vaar ledig och ha det skönt :D

#12 - - jenny:

söt=)

#13 - - JOSEFINE:

godmorgon!

#14 - - ANGELICA:

Svar: Ja vart ska ni? :) Puss

#15 - - Marie:

Du har en grymt fin header måste jag få säga! Hur får du till texten sådär? :)

#16 - - Kim:

Söt vovve :)

#17 - - Melissa:

sv; jadå :)

#18 - - Lupum:

längesen nu ju

#19 - - Sarah:

sweet:)

#20 - - HELENAAS:

söta =)

#21 - - sarah:

Ja allt har gått kalas bra!

I veckan , inga planer .. elelr jo jag ska skriva in mig på arbetsförmedlingen :P haha . Vad ska du hitta på i veckan?

#22 - - MissKalila:

Assnygg klänning till salu på min blogg! Aldrig använd! :)

#23 - - MADDE:

Gosh, det skulle verkligen vara superskoj om du och din mamma kom till samma ställe! Lina ska ju också ner :) Mymlan och jag åker på onsdag, dom andra dagen efter. Men vi två beställde biljetterna mycket senare och då fanns det många kvar iaf :)

#24 - - Bibbie.:

Hej!

dagens fråga handlar om abort.

Tycker du det är rätt eller fel ?

svara gärna på frågerna på min blogg.

Kram

#25 - - Athena:

åh vad söt hund :D

#26 - - Matilda:

händer idag då?! :D

#27 - - Junitjej:

Vilken fin hund!

#28 - - LITTLE LOUISE:

OJ vilken underbart söt hund!

#29 - - alec:

god morgon hjärtat.

Hur mår du idag???

KRAM

#30 - - Johanna:

fotboll ikväll annars vet jag inte :)

sj?

#31 - - felicia:

beskriv de bästa sommar minnet! :)

http://feliciaostman.blogg.se/2008/august/om-du-skulle.html#comment

#32 - - ella:

åå va söt vovve=)ha en fin dag

#33 - - ANGELICA:

Svar: Okej okej! :) Fan vad roligt. Köp billiga fejksaker då! Haha. Puss

#34 - - Johanna:

okej :)

#35 - - Elin:

hallå :D

vad har du för planer idag då?

#36 - - Dilan:

Sv: Hej tack det är bara bra.. allt bra hos dig?

#37 - - tanja:

jodå de e finekalas här, förhoppningsvis att man inte blir sjuk snart nu när min man är det .. =/ hur är det själv ? söt hund du har =)

#38 - - Jonna:

Godagens =) allt väl?

#39 - - Erik Keding:

Hoppas att du sov gott!

#40 - - belinda:

Absolut!



Jodå, allt är bra med mej förutom lite förkylning men..sj då?



tack så mkt, snällt sagt! Och desamma, urtjusig blogg har du :)

#41 - - Louise - Sveriges största au pair blogg:

Vad söt din hund är, vad är det för ras?



Förresten har du ett grymt namn, Man känner sig speciell med namnet Louise. Och jag möter trots allt inte många som heter Louise.



Ha de så bra!

Kram....Louise (såklart!)

#42 - - anna:

Söt hund

#43 - - emelie:

svar: hej hej! jo allt är bra med mig, sj då?

Ha det gott! :)

#44 - - Elin:

jag ksa väl typ sitta här och snora :D

#45 - - Erik Keding:

Svar: Vad bra! Jo det gjorde jag, sov ju bredvid min älskling Louice!

#46 - - Elin:

:D

#47 - - [elina]:

Vilken fin hund :)

#48 - - Sarah:

Sv: Yes allt fint:) sj?

#49 - - Jonna:

jo de e bra, men jag trötter =) haft en bra helg?

#50 - - Jonna:

jo kanon helg =) ska du nana nu ? =)

#51 - - Evelina:

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

Till top