Chili

För ett tag sen så pratade jag & sessan om hur mycket vi tycker om Chili serien.
Kan berätta att det är olika köksredskap, av just färgen "Chili".

Jag är en riktig sucker när det kommer till dessa assa. Jag menar, jag vill ha redskap som jag vet redan nu att jag aldrig kommer att använda, men vill ha hela serien mest för att. Den är så himla läcker!
Jag menar, jag dricker inte änns kaffe!

Här har ni en bild av några vackra redskap


Vad tycker du om dessa?
Hot or Not?
#1 - - Sanna:

Ja visst är väl halsbanden underbara =)

#2 - - alec:

Min kompis har alla dom där, jag säger självklart HOT du då?



Jadå min dag igår va super bra, men idag känner jag mig hängig och sjuk igen :(



vad ska du söt göra i helgen då?



kram tjejen!

#3 - - alec:

ja kalaset blev jätte lyckat, såå happy :)



I helgen ja, idag bara ta det lugnt, städa upp efter partyt :) sen i morgon blir det inflyttningsfest hos en gammal klasskompis :)

söndag blir det kalas igen hos pojkens mamma sen på månda fyller hans syster och på tisdag hans bror HERREGUD :P hahaha



Puss söt

#4 - - Sessan:

Jag bara ääälskar chiliserien!! Som jag sa innan så har jag nästintill alla redskap, till och med en mixer som jag aldrig har använt :P



PUSSS BABE

#5 - - Millan:

bara att komma till elgiganten ;)

Till top