Blake Lively & Leighton Meester

Är inte Blake Lively helt underbart vacker?

Inte nog med att hon är vacker och framgågnsrik utan är tillsammans med söta Penn Badgley ( i bild). 

Hon har en härlig klädstil både på och utanför rödamattan. 
Hon utstrålar sån glädje och ungdom att man har svårt att slita blicken ifrån henne!

Första gången jag såg henne i en film var nog filmen "systrar i jeans". Där hon bland annat spelar med "Ugly Betty".stjärnan America Ferrera.

Längtar tills de nya Gossip Girl-avsnitten börjar!

















 


Leighton Meester
Hon är ju också en rikigt sklnhet!
Henne har jag faktiskt aldrig tidigare sett i tv-rutan förens Gossip Girl.

Har ni gjort det?
I så fall, vilken film/serie?

Även hennes klädstil slår ju det mesta!
Älskar den här bilden med den extremnt söta, bruna klänning!
Hon är ruggit söt!



Vem av dessa söt kvinnor tycker du har bäst klädstil?

















#1 - - Jessica:

sv: De är något jag borde testa isf :)



Dom är allt för söta tsm :)

#2 - - Peaches:

hon är jättevacker!! vad tycker du om intimpiercing? Snyggt eller inte?

#3 - - Jonna:

heheh =)

#4 - - Madde:

Härligt :D Inget speciellt vad jag vet. Själv? :)

#5 - - Jessica:

sv: mm :) Jag gör inte mycket alls, svara på kommentarer och så , vad gör du ? :) Ska spela wii snart ;D

#6 - - Jessica:

sv: Okej, vilken dag är de ni åker :) och har ni bestämt resemål ? :)

#7 - - Tanja:

Ja absolut hon är jättesöt. vill åxå ha en hund men de väntar vi med, bor ju i en 2a , inget ide då. gör inget speciellt än att snoka runt ! :)

#8 - - LITTLE LOUISE:

Det var så lite så! Sa ju bara vad jag tyckte <3

Åh titta nu louise är bäst , jag är coolast, eller du.. haha.



Mjau, ja det är superkul! Puss

#9 - - LIFE BY Marielle:

jo det är bra med mig :) självdå?

#10 - - Anonym:

jag äälskar leighton

#11 - - anna:

Snygg svart klänning

#12 - - Cornelia:

Men Louise vet du inte vilken film hon är mer med i ?!?! hangmans curse jue. den hyrde ju vi på elevhemmet. hon har ju huvudrollen. fast där är hon yngre och blond ;P

#13 - - Louise:

Svar; Vah?! Va det hon? Åh herre! får kanske ta och genomlida och titta på den filmen igen! :D

#14 - - Mimi:

hon raggar på han i house också, där är hon en liten slyna ska man säga hennes roll där kunde inte sluta skratta!

Till top