Sorg

Idag är det 11 månader. 
Längtan att höra dig komma hem är enorm. Att höra dig visla när du gick upp för trappan. Att alltid höra dig säga att du kunde hjälpa mig att läga mat.
Varför skulle just du dö?
Du var den mest älskvärda person som jag visste. Det är du fortfarande för mig.
Du är den absolut den bästa pappan man kunde önska sig. Du fanns alltid för mig. Vad det än gällde så fanns du för mig. Du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta. Där kommer du alltid att finnas.
Idag är det 11 månader.

Det har varit en ensam dag. Jag har människor omkring mig som jag gillar, men ändå ligger ensamheten och gnyr i kroppen på mig.




To day I put on my fake smile.
To day I make my fake lips say things that you wanna hear.
Because to day you don't wanna hear what I have to say...
Till top