Sommar tankar.

Satt och tänkte på hur långt det är kvar till studenten. Bara för det så kommer jag inte ihåg hur många veckor det är kvar. Men jag tror att det var typ 7 veckor nästa vecka! Det är inte mycket kvar!

Det är helt sjukt! Så mycket som vi ska hinna göra och så lite tid kvar.
Men jag ser fram emot studenten jätte mycket! Att äntligen få avsluta skol tiden. I alla fall för studen.

I sommar blir det att flytta ihop med Tony och åka runt tillsammans med Lina, Amanda & Tony i en liten husvagn! Ska bli sjukt kul! Vi ska garanterat hinna med ett besök i Tyskland! Sen blir det att jobba!  Jag har varit duktig och fixat jobb till sommaren! Det blir att jobba på Sky Bar i stockholm! wohoo! Ska bli jättekul! Jobba sena nätter och plugga på dagarna. Jag ska minnsan fixa körkortet!

2008 är mitt år!

#1 - - jenny:

japp det tror jag med.. 2008 är ditt år!! puss på nosen

#2 - - MADDE:

Gud va bra och roligt det låter!

Till top