Nationellt prov

Japp, då var första delan av två avklarad. Gick ganska bra tror jag. Haft rast nu i typ två timmar.
Igentligen skulle vi ha slutat efter provet, men icke för oss..
Om 15 min börjar en ny kurs mer kallad som kultur & stilhistoria. Vad vi har fått veta så är det en film vi ska kolla på idag och sen ska vi skriva ner 3 fråger om filmen. Vet inte riktigt.

Idag lär det väl bli att ta ett kraft tag med religionen så man blir klar med den. Efter det så kanske man ska ta och bli klar med historian också. Får se vad jag orkar att ta idag.

Ganska slut efter provet måste jag säga. Blev mer trött efter det än vad jag trodde att jag skulle bli.
#1 - - MADDE:

Vadå, fick inte ni sluta efter nationella, alla skulle väl få göra det? Men har du också kvar i historian? Satt och skrev om digerdöden igår.. Blä, vill bli klar med det så man inte går med massor av rester!

#2 - - ebba:

tog mej friheten att länka din blogg i från min :)
kul fenomen dehär med blogg, man kan skriva saker som är totalt ointressanta för andra bara för att de e skönt att skriva av sej lite :p
men hörru du! saknar dej massor! känns som att de va flera år sen vi sågs! måste bli ändring på de!
puss puss från kussen :)

Till top