Inte riktigt som man tänkt sig..

Sitter här hemma i linköping, bor i valdemarsvik i veckorna fö er som inte visste det.
Tony skulle ha varit här, men hinder dök tyvärr upp. Väldigt tråkigt faktiskt. Så idag har man inte gjort mkt. Joo, syster och jag rensa i rabatten idag, tog seriöst 3 timmar. Kul, not!

Den rabatten har stått orörd sen vi flytta in hit efter farmor. För 2-3 års sedan så planterasde jag smultron växter där. Sen har mina smultron växter föröka sig en hel del med åren. I början hade jag 3. Idag hade jag 8! Så det blev att ta bort några. 
Efter dessa år så hade en gräsmatta infunnit sig i rabbaten och en massa ogräs. Så det var bara att ta fram grepen och börja rensa i den 2,5 m långa rabatten. Måste säga att det blev riktigt fint efteråt. 

Kan även upplyssa de som vill veta att, efter denna dag så blev jag solbränd på ryggen! 
Intresse gruppen antecknar..



 
Till top