Sista helgen av semestern

 
Sista helgen av semestern. Jag har alltså inte skrivit på huuuur länge som helst?!
Kan säga att vi firade våran 10 år tillsammans med en miniresa till Göteborg! Göteborg var vår första resa tillsammans när vi träffades, då det betydde mycket för oss. 
 
Men nu under sommaren då? Jag har haft fyra veckor semester. Blev en sväng till Orbaden med husvagn och jag kan bara sammafatta det som MYCKET intressant. Nej men det var mysigt.
Vi har varit i Orbaden tidigare och det är en av mina favorit ställen att campa på. Kanske inte såååå mycket med aktiviteter som passar oss, men.. omgivningen.. OMGIVNINGEN! Det är så sjukt vackert där uppe och vattnet är underbart, kallt men underbart. Orbaden har nog Sverigers finaste badstrand. 
Känner dock att de skulle kunna investera lite i att uppgradera, typ ALLT för att fräscha upp. 
 
Sen har vi varit hemma för det mesta och bara tagit det lugnt, vilket har varit UNDERBART!  
 
Sen hände det en annan sak som jag kommer berätta om mer vid ett senare tillfälle! <3 
Till top