11 Maj 2016

Detta är helt galet, vilken dag! Det känns som det har varit i ett kör hela dagen idag.
 
Det är dessa dagar man uppskattar att man inte längre jobbar 100%. Jag har inga problem med att jobba mycket, men jag vill kunna ha valfriheten att själv bestämma hur mycket jag ska jobba. 
Denna vecka blev lite speciell också, då jag bara har ETT nattpass på schemat, så jag tror jag överlever. Nej, men jag tror att man behöver lugnet ibland.
För det är något som jag hade tappat ett tag. Hann aldrig känna efter hur jag mådde då det var i ett kör på jobbet och sedan i ett kör hemma också. Att jag grät mig själv till sömns många gånger var inte konstigt.. Jag hann aldrig reflektera och återhämta mig efter dagen. 
 
Nej, det är faktiskt helt fantastiskt just nu. Även om jag fortfarande är mentalt slut som människa just nu, så känner jag att jag hinner återhämta mig ändå! 
 
 
Till top