Mycket har hänt

Oj. Nu var det ett bra tag igen. 
När jag började bloggade trodde jag aldrig att jag skulle tillhöra dessa som bara bloggar ett par gånger under en månad. Men oj vad fel jag hade. 
Ibland blir det så. Man får prioritera annorlunda och lägga energi på det som behövs. 
 
Vad har hänt sen sist? 
Mycket. Dödsfall i familjen som kom väldigt plötsligt. Vad som hände? Vet inte. Frågar inte. Inte läge för det. Kanske lika bra. 
Jag undrar vad som har hänt med mig? Att man känner någon form av.. Jag vet inte. Jag vill tro att den dagen min pappa så var det den absolut värsta dagen i mitt liv. Jag har genomgått det värsta man kan mötas av. Härdad kanske är ordet jag är ute efter? 
Men det är klart, jag har inga egna barn. Jag kan inte förstå. Men jag har på mitt vis varit med om det absolut värsta. 
 
 
 
Annars då? 
Jag kan konstatera att utbilda mig till undersköterska var det absolut bästa jag har gjort. Vägarna och möjligheterna blev så oändliga och valmöjligheterna sköljde över mig. 
 
 
Mer om det blir vid ett senare tillfälle. 
Till top