21 Januari 2015

Vilken vecka det är!! 
Går just nu min första vecka av tio, på upplärning. Vad kan jag säga? Jag trivs så otroligt bra och alla är fantastiskt snälla och bemötande. 
Som denna vecka så börjar man att vara på ett labb (eller tre om man ska vara petig) för att lära upp sig vad man gör där, så att säga. Sen nästa vecka kommer jag vara någon annanstans hela veckan. Nice! 
 
Men att gå från att jobba typ.. 70% (nästan enbart kväll) till att jobba 100% (nästan enbart dag).. Det känns kan jag säga! En kvällsuggla som jag är inte riktigt ställd på att gå upp tidigt varje morgon. Men jag vänjer mig, det tar bara lite längre tid. Att man har något att se fram emot varje morgon, ger en lite extra ork att masa sig upp.
 
Nu har jag en heldag imorgon och på fredag slutar jag kl: 12.30 sen är det en efterlängtad HELG! 
 
 
 
 
 
 
Nu när det är långa dagar, så är det skönt att få komma hem och varva ner till detta. LOVE! 
 
Till top