27 Februari 2015

Äntligen fredag! som man brukar säga. Nej, men det är faktiskt härligt med fredag.
Fick sluta 12 idag efter att ha varit på ultraljudslabbet i en vecka och lärt mig så mycket jag bara kan. Fy tusan vad roligt det är! 
Visst, nyhetens behag omger mig nog fortfarande som en bubbla och allt man gör just nu är bara KUL! Men jag känner forfarande att jag verkligen hamnade rätt. Lagom mycket omvårdnad, lagom mycket tid med patienter och MYCKET datajobb. Men det passar mig just nu att arbeta så. 
 
Idag hamnade man på kökstjänstgöring på avdelningen, vilket innebär att man ordnar fredagsfrukost för avdelningen. LYX med frukost! 
 
 
Idag kommer även min underbara syster och spenderar helgen hos mig, som jag har längtat efter henne. Sedan imorgon är det kusinträff, ska bli otorligt roligt då det var många år sedan vi senast sågs!
 
 
Önskar er alla en underbar helg! 
 
#1 - - Caroline Forsström:

Vad roligt att allt känns bra! Jag tror att även när bubblan försvinner så kommer du stortrivas! Jag längtar mig tokig tills jag får börja!

#2 - - Caroline Forsström:

Vad roligt att allt känns bra! Jag tror att även när bubblan försvinner så kommer du stortrivas! Jag längtar mig tokig tills jag får börja!

Till top