13 månader

 
 
Nu har jag intyget i handen och jag kan nu officiellt säga: Äntligen så är jag klar! Kan inte fatta det, jag är KLAR NU!! 
Som jag har kämpat med detta i nästan 13 månader och jag är nu färdig med utbildningen och äntligen så är jag Undersköterska
Jag är så otroligt stolt över mig själv att jag orkade ta tag i att slå mig in på en ny yrkesbana. Tro mig, för någon som är så pass less på att plugga, så var denna en bedrift! Men vem vet? Jag kanske fortsätter att plugga efter detta? 
Jag tror att jag nämnt detta tidigare att jag är sugen på en spetskompetens, d.v.s. att jag fördjupar mig inom ett visst område som t.ex. barnavård, palliativ vård osv.
 
Nu känns det som hur många dörrar som helst har öppnat sig för mig och nu är det bara ut och finna drömjobbet! 
 
Men just nu ska jag bara njuta av friheten och jobba ett tag till, sen får vi se! 
 
Till top